خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی گفت: برخی می‌گویند که کاش ما در زمان واقعه کربلا بودیم و از امام حسین(ع) دفاع می‌کردیم، اما شما که این حرف را می‌زنید نباید حتما در واقعه کربلا باشید همین امروز پای انقلاب بایستید چرا که شهادت تضمین شده است.
کد خبر: ۸۹۸۵۳۲۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر نشست روشنگری و توجیه سیاسی با شرکت مسئولین و کارکنان ادارات شهرستان و با سخنرانی مهدی مزگی نژاد کارشناس مسائل سیاسی در نمارخانه جهاد کشاورزی برگزار شد.

 

 مزگی‌نژاد کارشناس مسائل سیاسی در جمع کارکنان ادارات اظهار داشت: شرایطی که امروز در کشور و منطقه داریم حاکی از تحولاتی است که به واسطه انقلاب شکل گرفت.

 

وی گفت: امام راحل که بنیانگذار انقلاب اسلامی هستند سال‌های بسیاری در حوزه‌های علمیه موضوعات حکومت انقلاب را مطرح می‌کردند.

 

وی با بیان اینکه امام در کنار دروس حوزوی خود مسائل دنیا و بین‌الملل را دنبال می‌کردند، افزود: کاپیتولاسیون و دادن امنیت قضایی و سیاسی یکی از قراردادهای ننگین شاه با آمریکا بود و با این قرارداد کسی نمی‌توانست به آمریکایی‌ها در داخل خاک ایران حرفی بزند و اگر یک نفر سگ آمریکایی را می‌کشت باید در دادگاه جواب می‌داد.

 

مزگی‌نژاد ادامه داد: دشمنان در آن زمان تلاش زیادی کردند تا امام راحل را به شهادت برسانند اما خدای متعال به امام عمری پربرکت داد تا این انقلاب را مدیریت کنند.


کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه قانون اساسی به عنوان مبانی حکومتی و براساس اسلام ناب محمدی(ص) چیده شده است، گفت: سایر ملت‌ها کشور ایران را پذیرفتند و آرزو دارند حکومتی مانند حکومت اسلامی داشته باشند.

 

مزگی نژاد با بیان اینکه داشتن روحیه ایثار، شهادت و مقاومت دستاورد دیگر انقلاب است، اضافه کرد: برخی می‌گویند که کاش ما در زمان واقعه کربلا بودیم و از امام حسین(ع) دفاع می‌کردیم، اما شما که این حرف را می‌زنید نباید حتما در واقعه کربلا باشید همین امروز پای انقلاب بایستید چرا که شهادت تضمین شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها