خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: باید در مقابل خواسته های نامشروع دشمن پاسخ منفی دهیم و در مقابل فشارهای اقتصادی تسلیم نشویم چرا که ما شعار مرگ بر آمریکا را ترک نخواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۸۵۳۲۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در یادواره شهدای نهبندان با تسلیت ایام فاطمی و تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تشکر از حضور پرشور و باشکوه مردم ولائی نهبندان در یادواره شهدا گفت:انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی ،تحول خواه می باشد و قبل از انقلاب،فرهنگ ایثار و شهادت معنا نداشته است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با هدایت و رهبری حضرت امام(ره) و راهنمائی و پشتوانه مردم،فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه کرد که امروزه   و پس از گذشت 4 دوره از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران،تعدادی از جوانان مفقود می باشند.

قاسمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و بسیج تکان دهنده جهان امروز است افزود: یک عالم فقیه و جامع الشرایط به پشتیبانی مردم قیام می کند و فرهنگ و سبک زندگی را آموزش می دهد و سبب بزرگترین انقلاب فرهنگی قرن 21 می شود و این احیا و مسیر اسلامی انقلاب سبب شده است که در تحریم و محاصره اقتصادی قرار بگیریم و چنانچه جهانخواران ما را تحریم نمی کردند ،وضعیت امروزی ما خیلی بهتر و شایسته تر بود.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: صدور ارزش های معنوی اسلام،نفوذ آن در دلهای همه مردم انجام  و این با برکت خون شهدا میسر گشته است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ شهدا الگو می باشد افزود: امروزه در راهیان نور بیش از 45 کشور جهان اردو برگزار و محققینی از کشورهای اروپائی با حضور در رزمگاه 8 سال دفاع مقدس در تکاپو و جستجوی رمز و راز پیروزی ملت ایران هستند.

قاسمی اظهار داشت: شهادت در اسلام یک عقیده،حقیقت و باور است که انبیای الهی،امامان هدی و صدیقین مسیر شهادت را پیموده و از مرگ در راه خدواند وحشت و هراسی نداشته اند چرا که شیرین ترین و گواراترین مسیر شهادت می باشد.

وی در ادامه افزود: فرهنگ شهادت در انقلاب منتقل و اکثر شهدا با عشق و علاقه به جبهه رفته و تنها خواسته آنها،دعای شهادت بود و رمز بقاء اسلام و عزت در راه خدا،شهادت می باشد.

قاسمی اظهار داشت: جامعه در هر سطحی به مساله شهید و شهادت نیاز دارد و محصلین و دانشجویان بایستی با آموزش  در کتب درسی با ارزش شهادت آشنا شوند.

وی با اشاره به شهادت شهید حججی گفت: شهید حججی دنیا را تکان داد و باعث عزت ملت ایران شد  و بر ماست تا از سبک و روش شهدا الگو بگیریم.چرا که شهدا انسان هائی شجاع و نترس بودند و در سخت ترین شرایط بهترین تصمیمات را اتخاذ می نمودند.

قاسمی با بیان اینکه شهدا خادم  مردم بودند، اظهار داشت:  ما بایستی خدمتگزار مردم باشیم   و نباید  ترس از مطالبه گری و پاسخگوئی مردم  وجود داشته باشد چرا که ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم و همچنین باید در مقابل خواسته های نامشروع دشمن پاسخ منفی دهیم و در مقابل فشارهای اقتصادی تسلیم نشویم چرا که ما شعار مرگ بر آمریکا را ترک نخواهیم کرد.

وی افزود: شهدا رفتند تا ما بمانیم  و ما صادر کننده ارزشهای انقلاب هستیم  و انقلاب اسلامی حامی مستضعفین و ستمدیدگان می باشد و این انقلاب برپایه دین،مردم و رهبری شکل گرفته است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها