خبرهای داغ:
در این جلسه که با حضور جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و برخی از معاونین و رئیس و اعضای ستاد شهرستان دشت آزادگان برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۸۵۳۱۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴

سرهنگ صخراوی دبیر ستاد شهرستان دشت آزادگان گزارشی از فعالیت های انجام شده را ارائه کرد و گفت : برگزاری کلاس اخلاق مدیران ، تشویق فعالان امر به معروف و طلایه داران ، حضور مسئولین ستاد در بازار و مساجد و انجام تذکر لسانی ، برگزاری همایش عفاف و حجاب ، تبلیغ چهره به چهره و حضور در ورزشگاه ها برخی از فعالیت های ستاد می باشد .

در ادامه جلسه دکتر شمیل پورامام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر دشت آزادگان طی سخنانی با تحلیل و آسیب شناسی مسائل مبتلا به شیوه های اجرایی امر به معروف و نهی از منکر را برشمرد و خواستار حضور مسئولین در مجامع و مکانهای عمومی و دیدار با مردم به صورت چهره به چهره شدند.
همچنین در جلسه سرهنگ سروستانی جانشین دبیر ستاد استان ضمن تشکر از زحمات اعضا ستاد دشت آزادگان خواستار شکل گیری ساختار اداری ستاد ، تشکیل شورای امر به معروف در شهرستان ، تامین مکان مستقل برای ستاد ، پشتیبانی مادی و معنوی از فعالیت های ستاد از طرف فرماندار و سایر مسئولین اجرایی برابر ماده ۲۳ قانون شدند.

آقای سعیدی فرماندار سوسنگرد نیز در خصوص همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اعلام آمادگی نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها