همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر؛

عیادت از بیماران در فارسان

امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین فارسان به عیادت از بیماران رفتند.
کد خبر: ۸۹۸۵۳۰۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛به مناسبت ایام‌الله دهه فجر حجت‌الاسلام ملک پور امام‌جمعه و طاهری فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان فارسان ازبیماران بستري در بخش‌های فوريت،دياليز و اطفال بيمارستان سیدالشهدا(علیه السلام)فارسان با اهداء گل و شیرینی عيادت و دلجویی نمودند . و از خداوند منان سلامتي و شفای عاجل براي همه بيماران خواستار شدند.

این حضور فرصتی برای کادر پزشکی نیز بود تا مشکلات خود ازجمله کمبود نیرو در برخی از بخش‌های بیمارستان را با مسئولین شهرستان مطرح و خواهان پیگیری مشکلات شوند.

در حاشیه این دیدار دکتر هادی تقوی نژاد،رئیس بیمارستان سیدالشهدا(علیه السلام) فارسان گفت:دهه مبارک فجر،دهه پیروزی ،دهه رسیدن به اوج بلندی و قدرت ،دهه نجات از ظلمت بر عاشقان ولایت و مردم ولايتمدار را تبریک می‌گویم.

رئیس بیمارستان سیدالشهدا(علیه السلام) فارسان افزود:دهه مبارک فجر،دهه پیروزی ،دهه رسیدن به اوج بلندی و قدرت ،دهه نجات از ظلمت است.

وی تصریح کرد: در ایام‌الله دهه فجر و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ياد و خاطره بنیان‌گذار انقلاب اسلامي امام خميني(ره) و همه فجر آفرينان را گرامي داشته و از همکاران و دوستان خود دعوت کرد تا بار ديگر با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه‌های جشن انقلاب به‌ویژه در راهپيمايي ۲۲ بهمن، ضمن پاسداشت آرمان‌ها، اقتدار و عزت ايران اسلامي را در مقابل جهانیان به تصویر بکشند.

ارسال نظرات