خبرهای داغ:

برگزاری دوره «شمیم معرفت» در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان

به مناسبت دهه فجر دوره معرفت‌افزایی «شمیم معرفت» با حضور جمعی از دانشجویان منتخب دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان به میزبانی واحد همدان آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۲۴۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

برگزاری دوره «شمیم معرفت» در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دوره معرفت‌افزایی «شمیم معرفت» با حضور جمعی از دانشجویان منتخب دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان به میزبانی واحد همدان آغاز شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان در آیین افتتاحیه این طرح گفت: برخلاف طرح شمیم بصیرت که در راستای توانمندسازی مسئولان کانون‌های فرهنگی و از منظر مسائل فرهنگی هنری و تشکیلاتی برگزار شد، طرح شمیم معرفت مخصوص دانشجویانی است که دارای ذهنی خلاق و اهل مطالعه و قلم هستند.

سعید جامه بزرگی با بیان اینکه در این طرح بخش اعظم آموزش‌ها معرفتی و فکری است، تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، محافل علمی و نشست‌های تخصصی در حوزه معارف و اندیشه دینی و انقلابی در دانشگاه خروجی نهایی طرح شمیم معرفت است.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را فراگیری مبانی اندیشه‌های اسلامی، نظام فکری انقلاب اسلامی، منظومه فکری امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، غرب‌شناسی و معرفت افزایی خواند و گفت: این دوره‌ها به مدت 4 روز و با حضور استادان برجسته کشوری در حوزه شناخت دینی و معرفت افزایی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزارمی‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزاری کلاس‌های درس، کرسی‌های آزاداندیشی، نشست‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی در حوزه معارف دینی را از برنامه‌های این دوره‌ی معرفتی عنوان و اظهار امیدواری کرد که این دوره بتواند در اندوخته‌های اعتقادی، فکری و اخلاقی دانشجویان نقش مهم و جامعی را ایفا کند.

دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، مناسبت‌های مذهبی و قرائت ادعیه‌هایهفتگی، روایتگری حماسه‌های دوران دفاع مقدس از برنامه‌های ایندوره‌های آموزشی و معرفتی  است. 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار