خبرهای داغ:
امام جمعه رزن:

انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب فاطمی است

امام جمعه رزن با تأکید بر تبیین ابعاد مختلف مکتب و فرهنگ فاطمی برای مردم گفت: انقلاب ما برگرفته از همین مکتب است.
کد خبر: ۸۹۸۵۲۴۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱

انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب فاطمی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت‌الاسلام سیدعبدالعظیم مولازاده در جمع پاسداران سپاه ناحیه رزن ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: قرین شدن ایام فاطمیه و دهه فجر را باید به فال نیک گرفت چراکه فرصت مناسبی است تا در مراسمات مختلفی که در این ایام برگزار می‌شود، ابعاد مختلف مکتب و فرهنگ فاطمی که انقلاب ما نیز برگرفته از همین مکتب است را برای مردم تبیین کرد.

وی به ویژگی‌های برجسته حضرت زهرا(س) اشاره کرد و افزود: وقتی به تاریخ می‌نگریم، از اینکه فردی در سن پائین این همه فضائل داشته باشد متحیر می‌شویم.

امام جمعه رزن بیان کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) علاقه بسیار زیادی به حضرت زهرا(س) داشتند و ایشان را پاره تن، نور چشم و میوه دل خود می دانستند و به احترام ایشان هنگام ورود از جا بر می‌خاستند و می‌فرمودند «زهرا(س) بوی بهشت می‌دهد».

وی با اشاره به فرموده پیامبر(ص) مبنی بر اینکه معیار غضب و خشنودی خداوند حضرت زهرا(س) است، ابراز داشت: دلیل آن مقام بالای حضرت زهرا(س) نزد خداوند متعال است.

مولازاده با بیان اینکه  حضرت زهرا(س) سیده نساء العالمین هستند، گفت: هیچ زنی از ابتدای خلقت همتای ایشان نیامده و تا انتهای خلقت نیز نخواهد آمد.

وی افزود : از ویژگی‌های دیگر حضرت زهرا(س) ولایتمداری ایشان است، طوری که جان شیرین خود را نیز در این راه تقدیم کردند و این فرهنگ ولایت‌مداری، شهادت و ایثاری که در بین مردم کشور ما وجود دارد و باعث پیروزی ما در عرصه‌های مختلف انقلاب شده از همین مکتب بوده و ما مدیون این فرهنگ هستیم. 

انتهای پیام/

  

ارسال نظرات
آخرین اخبار