به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر نشست بصیرتی با حضور دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی منجرمویی لردگان در محل نمازخانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۲۲۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری استان چهارمحال و بختیاری؛ یکی از هادیان سیاسی ناحیه لردگان در دانش آموزان با تبریک آغاز چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(ارواحنا فداه) است.

امرالله کمکی ادامه داد:حرکت و کاری که جنبه الهی داشته باشد و برای رضایت حضرت حق باشد پایدار می ماند و تهدیدات نمی توانند به آن خدشه ای وارد کنند.

وی ادامه داد:حافظ انقلاب اسلامی خداوند است ، انقلاب اسلامی ایران که با هدف برپایی حکومت اسلامی و از بین بردن کفر جهانی شروع شد و با عنایات حق تعالی بر دشمنان پیروز و الگوی جهانی برای ملت های آزاد و به خصوص ملت های مسلمان گردید.

وی به نقش جوانان دهه 50 و 60 اشاره کرد و افزود: جوانان دهه 50 و 60 با پیروی از ولایت فقیه توانستند در برابر تهاجمات دشمنان چه در قبل از انقلاب و چه در زمان جنگ تحمیلی ایستادگی کنند و ضمن پیروزی انقلاب در سال 57 با رشادت های خود در زمان دفاع مقدس این انقلاب را بیمه نمایند.

کمکی با اشاره به برنامه نفوذ دشمن در جامعه اسلامی ایران گفت: دشمن بعد از نا امیدی در میدان نظامی به دنبال استحاله جوانان ایران است تا با تغییر ذائقه آنها و نا امید نمودن آنها از حکومت اسلامی بتواند اهداف خود دست پیدا کند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی یکی از راه های رسیدن به هدف خود را فضای مجازی انتخاب کرده که جوانان ما باید به گوش باشند و با اطاعت مطلق از رهبری معظم انقلاب بتوانندبر نفوذ دشمن غلبه کنند

ارسال نظرات