همزمان با گرامیداشت فجر انقلاب و در ششمین روز این ایام مسئول نمایندگی ولی فیه و جمعی از کارکنان سپاه ناحیه لردگان با خانواده شهید طلبه مجتبی کریمی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۸۵۲۱۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام)در این دیدار با تبریک دهه فجر انقلاب به نقش شهدا درپیروی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: خون مطهر شهدا بیمه کننده راه انقلاب بود و شجاعت آنها در دوران مبارزه علیه کفر زبانزد خاص و عام بود.

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز  اظهار داشت: امروزه ملت های آزاده  جهان به  جوانان ایثارگر، ولاتیمدار و انقلابی ایران اسلامی  افتخار می کنند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: شهدا با عمل به موقع خود و فدا کردن جان در راه اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم و اعتلای فرمان الهی توانستند راه صد ساله را یک شبه طی کنند.

در ادامه  این دیدار مادر شهید"مجتبی کریمی"  با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به بیان خاطرات خود از فرزند شهیدش پرداخت و برلزوم تبعیت از ولایت تأکید کرد.

شایان ذکر است شهید مجتبی کریمی ساکن روستای منجرمویی از توابع شهرستان لردگان در حوزه علمیه اصفهان دروس حوزوی را تا سطح دو ادامه دادو در سن 21 سالگی به جبهه های حق علیه باطل اعزام ودر شوشتر در بمباران هوایی رژیم بعث به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات