یکی از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت گفت: مسئولان باید به تعهدات خود به انقلاب و امام خمینی (ره) پایبند باشند.
کد خبر: ۸۹۸۵۱۸۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار بهروز مرادی شامگاه دوشنبه در اجتماع بزرگ مدافعان انقلاب اسلامی که به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی در مسجد جامع مشکین دشت برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: امام خمینی (ره) دموکراسی و مردم سالاری را در قالب یک حکومت دینی ایجاد کرد.

مسئولان به تعهدات خود نسبت به انقلاب پایبند باشند

یکی از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت در ادامه با بیان اینکه پس از تشکیل حکومت دینی انقلاب اسلامی، همه کسانی که تحت ظلم قرار گرفته بودند، امام خمینی (ره) را به عنوان الگوی خود برگزیدند، عنوان کرد: این اتفاق که موجب فراگیری انقلاب در جهان شد و حس ترس نظام سلطه را برانگیخت.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام برای فرونشاندن نظام جمهوری اسلامی دست به اقداماتی جدی زدند، افزود: این مهم به دلیل آن است که انقلاب اسلامی در استراتژیک ترین منطقه جهان شکل گرفته است و این اتفاق موجب افزایش حس خطر دشمنان اسلام است.

سردار مرادی با اعلام اینکه خاورمیانه در جهان اهمیت فراوانی را به خود اختصاص داده است، تاکید کرد: امام خمینی (ره) موجب استقلال منطقه شد که در پی آن دشمنان برای از بین بردن این استقلال از تمام توان خود استفاده کردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران هشت سال با دستان خالی در مقابل ۳۶ کشور قدرتمند جهان ایستادگی کردند و دشمنان را به نقطه عقب نشینی رساندند، تصریح کرد: ملت ایران انقلاب را در هشت سال دفاع مقدس به جهان اثبات کرد.

سردار مرادی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد خاک سوریه تحت سلطه گروهک تروریستی داعش قرارگرفته بود، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت با ایستادگی در مقابل دست نشانده های نظام سلطه توانست آنها را شکست دهد و این کشور را از وجود داعش پاک کند.

وی با بیان اینکه داعش به معنای دولت اسلامی عراق و شامات است که با حمایت سلطه گران متولد شده بود تا در منطقه ناامنی ایجاد کند، افزود: تربیت شدگان و تحصیل کرده های مکتب امام خمینی (ره) با عظمی جدی آنها را شکست دادند.

یکی از فرمانده هان ارشد جبهه مقاومت با اعلام اینکه انحرافی بدتر از داعش در طول تاریخ وجود نداشته است، اظهار کرد: جبهه مقاومت در این فضا بود که فهمید باید ارتشی قوی در مقابل سلطه گران ایجاد کند.

وی با اشاره به هجمه های صهیونیست ها علیه یمن، افزود: نظام سلطه می خواست این کشور را ۱۰ روزه تحت سلطه خود درآورد اما حالا از آن هدف سه سال گذشته و مردم یمن در حال مبارزه با سلطه گران هستند و این نشان از نهادینه شدن فرهنگ مقاومت در جهان اسلام است.

سردار مردای با اعلام اینکه هیچ سرزمینی برای خلافت داعش در خاورمیانه وجود ندارد، گفت: از بین رفتن این گروهک را مدیون جبهه مقاومت هستیم. در حالی که برخی از سیاسیون کشور مقاومت علیه گروهک تروریستی داعش در کشور های همسایه را منع می کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام اصل نظام جمهوری اسلامی را نشانه گرفته اند، تاکید کرد: آنها برای تغییر رفتار جمهوری اسلامی از راهکار های مختلفی مانند فضای مجازی، ماهواره و رسانه ها استفاده می کنند.

یکی از فرمانده هان ارشد جبهه مقاومت با بیان اینکه دشمن در پی بی ثباتی و ناامنی جمهوری اسلامی است، گفت: آنها با وارد کردن پیاده نظام خود به برخی شهر ها باعث ایجاد آشوب و شورش شدند تا کشور را ناامن نشان دهند.

وی در بخش دیگری سوء مدیریتی برخی مدیران را یکی از عوامل وجود مشکل در کشور اعلام کرد و گفت: نباید تمام مشکلات را به گردن دشمن بی اندازیم. باید نسبت به امور کشور واقع بینانه رفتار کنیم.

وی با اشاره به وجود میلیاردها اختلاس در کشور و پس از آن سکونت گرفتن آن فرد در کشورهای اروپایی را نشان از سوء مدیریتی برخی مدیران اعلام کرد و گفت: مسئولان باید در رابطه با این اتفاق ها پاسخگو باشند.

سردار مرادی مراقبت از انقلاب را مهم اعلام کرد و گفت: مسئولان باید به تعهدات خود به انقلاب و امام خمینی (ره) پایبند باشند و از تجملگرایی بپرهیزند چراکه برای حفظ این انقلاب بیش از ۲۵۰ هزار نفر شهید شدند و حالا ما باید راه شهدا را ادامه دهیم.

ارسال نظرات