نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم:
نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم در محفل انس با قرآن مسجد مهدی منتظر القائم (عج) قرآن را کتاب هدایتگر، رحمت، و بشارت عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۸۵۱۵۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، محفل انس با قرآن کریم در مسجد مهدی منتظر القائم (عج) قلعه محمد کریم خان هرات و با حضور قاریان برجسته شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه خاتم و جمع کثیری از عاشقان کلام وحی برگزار شد.
نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم در این محفل نورانی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر با بیان اینکه قرآن کتاب هدایتگر، رحمت، و بشارت است، گفت: خداوند در آیات متعدد، قرآن را موعظه و شفای درد‌های روحی، روانی و اخلاقی معرفی کرده است. این ویژگی‌های قرآن به دفعات در کلام پیامبر بزرگوار اسلام و ائمه (ع) نیز دیده می‌شود. امام علی (ع) می‌فرمایند: «بیماری‌های اخلاقی و رفتاری خود را با قرآن درمان کنید»
 
حجت الاسلام اعظمی همچنین با بیان اینکه قرآن کتابی است که مردم از مسیر خودشان منحرف نشوند افزود: قرآن بزرگترین نعمت الهی است و پیامبر (ص) بار‌ها به امت اسلام توصیه کرده از دو نعمت قرآن و عترت بهره جویند. تک‌تک آیات قرآن نور، هدایت و عبرت است که باید به آن‌ها عمل کنیم. امام صادق (ع) می‌فرمایند: «برشما باد که به قرآن توجه داشته باشید.»
 وی خاطر نشان کرد: خداوند می‌فرماید ما قرآن را خلق نکردیم که یک عده خوب و یک عده بد بشوند بلکه ما قرآن را خلق کردیم که ببینیم چه کسی از همه عملش بهتر است.
ارسال نظرات