همزمان با ایام الله دهه فجر:

اردوی جهادی خدمت رسانی مسئولان شهرستان اشکذر به روستاها

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر فرماندار اشکذربه اتفاق امام جمعه بخش خضرآباد و مسئولان شهرستان به روستای میل سفید رفتند و در جریان مشکلات و کمبودهای این روستای محروم بخش خضرآباد قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۹۸۵۱۵۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
به گزارش خبرنگاربسیج اشکذر از خضرآباد، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم ایران فرماندار اشکذربه اتفاق امام جمعه بخش خضرآباد و مسئولان شهرستان به روستای میل سفید رفتند و در جریان مشکلات و کمبودهای این روستای محروم بخش خضرآباد قرار گرفتند.
جلسات مشترک مسئولان با اعضای شورای اسلامی و مردم روستا در دهداری و مسجد روستای میل سفیدبرگزارشد و اعضای شورا و اهالی مشکلات و کمبودهای روستای خود را مطرح کردن و خواستار پیگیری برای رفع آنها شدند.
امام جمعه بخش خضرآباد در مسجد جامع روستای میل سفید ضمن قدردانی از دولت مردان در طول سالهای پس ازپیروزی انقلاب اسلامی خدمات رسانی به روستاها را خوب ارزیابی کرد و گفت:باید قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
حجت الاسلام غالبی در ادامه به بیان کمبودها و دغدغه اهالی منطقه خمسیان و روستای میل پرداخت و اظهار داشت: کمبود آب آشامیدنی و گازرسانی به این روستاها از جمله مشکلات اصلی اهالی است.
وی ازمسئولان شهرستان اشکذر خواست تا نسبت به تسریع در عملیات آب رسانی به شهر و روستاهای بخش خضرآباد و گازرسانی به منطقه خمسیان اقدام نمایند.
تعریض جاده یزد خضرآباد به کذاب و خمسیان و واگذاری زمین به جوانان برای ساخت مسکن؛ ایجاداشتغال برای جوانان؛ احیا و مرمت قنوات و راه اندازی سرویس ایاب و ذهاب به مرکز شهرستان از دیگر مشکلات اهالی این روستا بود که شاه حسینی فرماندار اشکذر قول مساعد برای پیگیری آنها داد.

ارسال نظرات