مراسم تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید خواهر و برادر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ظهر امروز با حضور ویژه علی سلیمی جانباز انقلاب اسلامی و آزاده دوران دفاع مقدس، مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سالن جلسات ناحیه بسیج دانشجویی استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۱۴۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از قزوین، مراسم تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید خواهر و برادر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ظهر امروز با حضور ویژه علی سلیمی جانباز انقلاب اسلامی و آزاده دوران دفاع مقدس، مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان قزوین و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سالن جلسات ناحیه بسیج دانشجویی استان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم این جانباز دلیر و فداکار به بیان خاطراتی از دوران انقلاب اسلامی پرداخت و خباثت رژیم پهلوی را بازگو کرد و به سوالات دانشجویان در این باره پاسخ گفت.

مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان در ادامه این مراسم مطرح کرد: امام راحل با درایتی که داشت بعد از گذشت 3 الی 4ماه از جنگ تحمیلی بسیج طلبه و دانشجو را تشکیل دادند و فرمودند: باید بسیج دانشجویی و طلبه ایجاد شود تانسل های بعد را تربیت کند.

وی شبکه‌سازی و انسجام تشکیلاتی را از مهم‌ترین الویت‌های بسیج دانشجویی عنوان کرد و گفت: یک بسیجی در وهله‌ی اول باید خود یک مربی باشد تا بتواند کار تربیتی انجام دهد و خود را به روز کرده تا نقش موذن گونه خود را ایفا کند.

برزگر با بیان اینکه دانشجویان بسیجی باید جریان ساز و مطالبه گر باشند و در دانشگاه انقلابی عمل کنند تشریح کرد: با توجه به اینکه باید از مدیران انقلابی تقدیر کنیم، از مدیری که فقط شعار انقلابی گری سر می‌دهد باید با این شعار دادن همراه با اخلاق، انصاف و منطق مقابله کرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه توجه به مسئله‌ی جهادعلمی یکی از موضوعات اساسی کشور است مطرح کرد: امروز، وظیفه اصلی بسیج دانشجویی ترویج علم  و قدم برداشتن در مسیر جهاد علمی است.

برزگربا اشاره به ادامه راه شهدا تاکید کرد: باید به مانند شهدای مدافع حرم مدافع ارزشها و انقلاب اسلامی باشیم و نگذاریم پای بیگانگان به کشور باز و انقلاب اسلامی را آماج حملات خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه جوانان ما دارای فطرتی پاک می باشند گفت: باید کمک کنیم تا این فطرت پاک از آلودگی ها دور بماند و با راهنمایی و ارشاد راه صحیح را به آنها نمایان کنیم.

گفتنی است به رسم یادبود و گرامیداشت فداکارهای آقای علی سلیمی رزمنده دوران دفاع انقلاب اسلامی هدیه و لوحی از طرف ناحیه بسیج دانشجویی استان اهدا شد.


  در پایان این مراسم ضمن تقدیر از علی اصغر مجیدی و نرگس آخوندی مسوولان سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و مهدی نوروزی و مرضیه رضایی طی حکمی به عنوان مسوولان جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شدند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات