خبرهای داغ:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین اذعان کرد: شاید نسل سوم و چهارم انقلاب ضرورت‌های واقعی انقلاب را که به نوعی موجب خیزش مردم و انقلاب شدند را به طور کامل ندانند و تنها از لابه‌لای منابع تاریخی موجود اطلاعاتی را شنیده باشند لذا باید اهمیت انقلاب به طور کامل برای نسل جوان گفته شود.
کد خبر: ۸۹۸۵۰۷۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و در خصوص برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در این خصوص اظهار کرد: انقلاب نقطه عطفی در تاریخ ما است که باید اهمیت آن برای همگان و به‌ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب تبیین شود.
وی تصریح کرد: شاید نسل سوم و چهارم انقلاب ضرورت‌های واقعی انقلاب را که به نوعی موجب خیزش مردم و انقلاب شدند را به طور کامل ندانند و تنها از لابه‌لای منابع تاریخی موجود اطلاعاتی را شنیده باشند لذا باید اهمیت انقلاب به طور کامل برای نسل جوان گفته شود.
این مسئول دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: همه مردم و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی باید ایام‌الله دهه فجر را گرامی داشته و به تبیین دستاوردهای انقلاب برای جوانان نسل سوم و چهارم که آینده‌سازان این کشورند بپردازند.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه مطرح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین همچون دیگر نهادها برنامه‌های متفاوتی چون تشکیل کمیته قرآن و کمیته هیئت‌های مذهبی و هم‌چنین برگزاری جشن‌های مختلف به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در نظر گرفته است.
نعمت‌اللهی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی 280 روحانی و مبلغ را برای آگاهی‌بخشی و ترویج انقلاب اسلامی به مساجد و مناطق مختلف استان اعزام کرده است.
وی در خاتمه بیان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی، کرسی‌های تلاوت و نشست‌های بصیرتی و هم‌چنین شرکت در راهپیمایی بزرگ روز 22بهمن برخی دیگر از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ایم‌الله دهه فجر می‌باشد.
1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها