نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه:
حجت السلام والمسلمین یعقوب تیشه کنی گفت: انقلاب اسلامی به عنوان زمینه ساز و نقطه شروع انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است که در تایید چنین آرمانی می توان به تعدادی از احادیث که از جانب ائمه معصومین (ع) به ما رسیده و در کتابهای حدیث موجود می باشد، استناد نمود.
کد خبر: ۸۹۸۵۰۷۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

"حجت السلام والمسلمین یعقوب تیشه کنی" مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، در خصوص اینکه چرا انقلاب ما انفجار نور بود، اظهار داشت: انقلاب ما انفجار نور بود این جمله کوتاهی است که بارها و بارها همه ما شنیده ایم ولی شاید کمتر در معنی آن دقت کرده ایم.

 

 

وی گفت: کشور ما قبل از انقلاب اسلامی در چنگال استکبار بود و آنان هر طور که میخواستند با ملت و کشور ما رفتار می کردند به طوریکه اگر یک فرد خارجی به یک ایرانی توهین می کرد مقامات ایرانی حق برخورد با آن را نداشتند و آن فرد باید در کشور و با قانون خودش برخورد میشد.

 

 

حجت الاسلام تیشه کنی در ادامه گفت: در آن دوران صنعت کشور ما تعریفی نداشت و ما تمام کالاهای خود را از خارج دریافت می کردیم به طور کامل اقتصاد داخلی فلج شده بود و این زنگ خطری برای کشور و آینده آن به شمار می رفت. اگر بدون تعصب و بدون حب و بغض به وضعیت کشور در زمان طاغوت نگاهی انداخته باشیم به روشنی خواهیم دید که به طور کل وضعیت کشور ایران از نظر سیاسی، وجه بین المللی، فرهنگی، اقتصادی و … با یک بحران جدی رو به رو بود.

 

 

وی بیان داشت: با انقلاب اسلامی فصل جدیدی رو به روی کشور ایران و ملتش بود به گونه ای که امام راحل با قیام خود و انقلابی که تاسیس کرد نور را در داخل تاریکی ها تاباند و ظلمت و تاریکی را برای همیشه از پیش روی ملت ایران برداشت. انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی(ره) نه تنها در ایران نور به پا کرد بله سایر کشور های مظلوم و استکبار زده با تاسی از این انقلاب در مقابل سران استکبار برخواستند و این همان صادر کردن انقلاب به سایر کشورهاست که پیر کبیر انقلاب در مورد آن صحبت کردند.

 

 

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی به عنوان زمینه ساز و نقطه شروع انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است که در تایید چنین آرمانی می توان به تعدادی از احادیث که از جانب ائمه معصومین (ع) به ما رسیده و در کتابهای حدیث موجود می باشد، استناد نمود. در واقع، انقلاب اسلامی، با تبلیغ دینداری و مبانی ارزشی دین مبین اسلام، بر عنصر عدالت در جهان پر از ظلم و جور تاکید کرده و با ایفای نقش آگاهی بخشی و بیدار سازی ملل مستضعف جهان، بر دایره و قلمرو بندگان صالح خدا می افزاید. امروز وظیفه ما جوانان این است که ادامه دهنده مکتب امام راحل و شهدایی باشیم که برای این انقلاب از جان و مال خود گذشته اند که مبادا کاری کنیم که فردا شرمنده شهدا و امام شهدا شویم.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات