جلسه هم اندیشی دانشجویان مراکز آموزش عالی شهرستان مریوان با حضور فرمانده سپاه شهرستان همزمان با دهه فجر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۵۰۶۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ سلیمی فرمانده سپاه مریوان در جمع دانشجویان مراکز آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان مریوان ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد:بعد از انقلاب اسلامی آنچه که بسیار حائز اهمیت است استقلال علمی، سیاسی، اقتصادی و همه جانبه کشور است که با تکیه بر نیرو‌های دلسوز و شما دانشجویان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران و تشکیل حکومت اسلامی ایران یکی از مهمترین و در عین حال مردمی‌ترین پدیده در میان اتفاقات چندین قرن اخیر دنیا است چرا که این انقلاب موجب حفظ اقتدار و استقلال و عزت همة ایرانیان شد.

سلیمی در ادامه ریشه انقلاب اسلامی را ندای عدالتخواهی امام (ره) دانست و افزود: این انقلاب و این نظلم برگرفته از قیام و نهضت عاشورا می‌باشد.

فرمانده سپاه شهرستان مریوان اظهار داشت: همچنانکه هیچ انقلابی بدون حضور مردمی اتفاق نمی‌افتد، تداوم هر انقلابی نیز منوط به حضور مردم در صحنه است واین حضور در انقلاب ایران به عینه اثبات شده است ومردم مسلمان ایران با توکل برخدا، جانفشانی، پی بردن به ارزش شهادت، حضور مستمر وحدت کلمه، حفظ ارزش‌های معنوی اسلامی، همبستگی، استقامت وحضور انتخابات وراهپیمائی‌ها وفاداری خود در پاسداشت ارزش‌ها ودستاورد‌های انقلاب نشان داده اند.

سلیمی در ادامه گفت: با توجه به اینکه چهار دهه از انقلاب اسلامی گذشته دشمنان این انقلاب هیچگاه بیکار ننشسته و همیشه در صدد براندازی و توطئه علیه این نظلام بوده، اما این ملت با ایستادگی و مقاومت در برابر تمام تحدید‌ها و تحریم‌ها مسیر نهضت مقدس اسلامی را برای تمام دشمنان روشن ساختند.

در پایان محمود پور مسئول محترم بسیج دانشجویی مریوان از سخنرانی فرمانده سپاه مریوان و حضور دانشجویان تقدیر نمودند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات