آمریکا و اسرائیل دو جرثومه جنایتکار جهان هستند/ انقلاب اسلامی در برابر محمدرضا شاهی ایستاد که خودفروخته غرب و استکبار بود

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه شمال آمل با اشاره به نصب پرچم آمریکا و اسرائیل در درب‌های ورودی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به‌عنوان دو جرثومه جنایتکار جهانی و برداشته شدن آن توسط انجمن فرهنگ و تمدن اسلامی این دانشگاه اظهار کرد: پرچم آمریکا در داخل خاک این کشور توسط مردم بارها به آتش کشیده شد، این سبک‌سران گویا خود را به خواب زده‌اند یا نمی‌بینند که مدافع پرچم دولتی شده‌اند که قرمزی رنگ آن به خون میلیون‌ها بی‌گناه آغشته شده است.
کد خبر: ۸۹۸۵۰۱۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، یکی از تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه نوشیروانی بابل نسبت به جمع آوری پرچم‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکا ـ که بطلان مستکبران را نشان می‌داد ـ اقدام کرده است و این موضوع با واکنش جدی مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌ شمال آمل، دانشگاه مازندران، دانشگاه آزاد اسلامی محمودآباد و دانشگاه علوم پزشکی بابل مواجه شده است.

به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه شمال آمل گفت: تمام ملت‌های دنیا از نیرنگ، ظلم، فساد و جهان‌خواری آمریکا آگاهی دارند، هیچ ملتی در دنیا نیست که از شرارت‌های این غده منحوس در امان بوده باشد.

امیرحسین عنایتی‌فر تصریح کرد: انقلاب اسلامی در برابر محمدرضا شاه خودفروخته غربی‌ها ایستاد تا دست متجاوزان، قاتلان و ناقضان حقوق ملت‌ها را از ایران قطع کند.

وی با بیان اینکه جنایت‌های آمریکا علیه مردم ایران اسلامی بی‌شمار است، افزود: دانشجویان همیشه با هر تفکری در تمام عرصه‌ها در برابر آمریکا ایستادگی کردند و در این راه شهید داده‌اند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه شمال آمل با اشاره به نصب پرچم آمریکا و اسرائیل در درب‌های ورودی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به‌عنوان دو جرثومه جنایتکار جهانی و برداشته شدن آن توسط انجمن فرهنگ و تمدن اسلامی این دانشگاه اظهار کرد: پرچم آمریکا در داخل خاک این کشور توسط مردم بارها به آتش کشیده شد، این سبک‌سران گویا خود را به خواب زده‌اند یا نمی‌بینند که مدافع پرچم دولتی شده‌اند که قرمزی رنگ آن به خون میلیون‌ها بی‌گناه آغشته شده است.

عنایتی‌فر تأکید کرد: باید با این رویه نا‌درست برخورد قانونی شود.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی محمودآباد نیز اظهارات خود را با این سؤال مطرح کرد که به چه مطاعی استقلال و حیثیت خود را به آمریکا می‌فروشید؟ و افزود: امروز همه‌ ملت‌ها در برابر زورگویی‌ها و جنایت‌های امریکا و سگ دست‌آموزش رژیم اشغالگر قدس خسته و درمانده شده‌اند.

محمدرضا فحی‌مظلوم فحی ادامه داد: خودفروختگی به غرب دیگر چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ آنهایی که خود را به غرب فروختند، الان چه وضعیتی دارند که شما به دنبال آن هستید؟

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران در همین ارتباط بیان کرد: امروز ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و اسرائیل تبدیل به یک جنش جهانی شده و خواست همه ملت‌ها از دولت‌های‌شان  نیز ایستادگی در برابر آمریکای جنایت‌کار است.

بهنام بهرام‌زاده اضافه کرد: موج نفرت از جنایت‌های آمریکا و اسرائیل در دنیا روز به روز افزون‌تر می‌شود و ملت‌ها نسبت به جهان‌خواری آمریکا آگاه‌تر شده‌اند.

وی با بیان اینکه در دنیای آزادی‌خواه امروز که همگان در برابر غرب ایستادگی می‌کنند، برخی دانشجوی غافل خود را به پرچم این دولت‌های جنایتکار می‌فروشند، اظهار کرد: در تمام دنیا دانشجویان در صف اول مبارزه با شرارت‌های آمریکا هستند اما در دانشگاه نوشیروانی بابل، آن هم در انجمنی به نام اسلامی اقدام به چنین امر ناپسندی کرده‌اند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران  خاطرنشان کرد: مسؤولِ اول و آخر این حرکت ناشایست رئیس دانشگاه و معاونانش هستند که امنیت را برای بروز این حرکات ایجاد کرده‌اند. 

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با بیان اینکه تنفر ملت‌های آزاده جهان از جنایت‌های آمریکا هر روز بیشتر و شعله‌ورتر می‌شود، تأکید کرد: هیچ کشوری نیست که از شرارت‌های آمریکای جنایتکار و دست‌نشانده‌هایش در نقاط مختلف دنیا در امان بوده باشد.

میثم مهدی‌پور یادآور شد: میانمار، ویتنام، یمن، عراق، فلسطین، لبنان، کوبا، بحرین، ایران، ونزوئلا، بولیوی، سوریه ، مصر، لیبی و تونس تنها برخی از کشورهایی هستند که سال‌ها مورد تجاوز و چپاول آمریکا و دست‌نشانده‌اش رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته‌اند و بعد از انقلاب نیز دست از آنها برنداشته‌اند.

وی اضافه کرد: اگر کسی چشمش را به جنایت‌های آمریکا ببندد، خائن است، چون در دنیایی که عصر ارتباطات و آگاهی است، چطور می‌شود فردی نسبت به جنایت‌های امریکا و اسرائیل غافل یا جاهل باشد؟

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: مسؤولیت این حرکت زشت و ناپسند متوجه شخص رئیس دانشگاه است که اجازه جمع‌آوری پرچم‌ها را با فراغ بال به آنها داده‌ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار