خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام علی(ع) تاکستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام علی(ع) تاکستان گفت: اگر امروز استکبار و ایادی مزدورش ما را تحریم و تهدید می کنند کار تازه ای نیست بلکه از صدر اسلام نیز اینگونه بوده است که هر کسی در برابر زیاده خواهی مستکبرین بایستد مورد تهدید و تحریم قرار می گیرند همچنان که با پیامبر اسلام اینچنین نمودند.
کد خبر: ۸۹۸۵۰۰۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام علی(ع) تاکستان در نشست بصیرتی دانش آموزی گفت: امروز ایران اسلامی بر قله افتخار پیشرفت در مسائل مختلف سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی ایستاده است.
وی ادامه داد: در زمانی که گرگ های انسان نما اطراف ایران اسلامی را گرفته اند تا با کوچکترین غفلت مردم و مسئولین ضربه خود را بزنند در میهن اسلامی که به رهبری امام خمینی (ره) آغاز شد و شعار ما می توانیم و استقلال آزادی جمهوری اسلامی را محقق نمود.
حجت الاسلام صادقی تبیین کرد: در نظام سیاسی قبل از انقلاب نظر فرمایشی شاه و شاهزادگان ملاک کار کشور بود اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که طی این 40 سال انتخابات مختلفی که نظر مردم را در مسائل کشوری سهیم می داند انجام گرفته است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام علی(ع) تاکستان تبیین کرد: امروز به یاری خداوند و توکل مردم به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به جایی رسیدیم که صنعت خود را به کشورهای دیگر صادر میکنیم در حالی که در زمان شاه ملعون ما مصرف کننده سفر بودیم .
وی در بخش پایانی سخنان خود تبیین کرد: اگر امروز استکبار و ایادی مزدورش ما را تحریم و تهدید می کنند کار تازه ای نیست بلکه از صدر اسلام نیز اینگونه بوده است که هر کسی در برابر زیاده خواهی مستکبرین بایستد مورد تهدید و تحریم قرار می گیرند همچنان که با پیامبر اسلام اینچنین نمودند.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها