با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر، سه پروژه امدادی و خدماتی جمعیت هلال احمر استان کردستان با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان امروز در شهر سنندج به بهره برداری رسیدند.
کد خبر: ۸۹۸۴۹۹۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسن خدابنده لو، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در آیین افتتاح پایگاه امداد هوایی و آشیانه بالگرد جمعیت هلال احمر استان کردستان که امروز در فرودگاه سنندج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های استان مجهز شدن به امداد هوایی بود که استارت این کار در سال ۹۳ زده شد.


وی افزود: خوشحالیم که امروز تیم امداد هوایی نیز به مجموع تیم‌های امدادی کوهستان، آواربرداری، امداد و نجات، امداد دریایی و درون شهری استان اضافه شد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان عنوان کرد: در حال حاضر در استان کردستان بالغ بر ۱۰۰ تیم امدادی در بخش‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند.


وی ادامه داد: بالگرد جمعیت هلال احمر در طول ماه به مدت ۱۵ روز در استان کردستان مستقر است و ۱۵ روز دیگر ماه را هم در آذربایجان غربی مشغول به فعالیت است که امیدواریم در آینده این بالگرد به صورت کامل به استان کردستان تعلق یابد.


خدابنده لو در بخشی دیگر از سخنان خود اعلام کرد: برای سه پروژه امدادی و خدماتی جمعیت هلال احمر استان کردستان که امروز به بهره برداری می‌رسند اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی در پایان این پروژه‌ها را پایگاه امداد هوایی، مجتمع لجستیک و آمادگی امداد و نجات و کلینیک کاردرمانی، گفتاردرمانی و شنوایی سنجی عنوان کرد.

لازم به ذکر است، پس از افتتاح پایگاه امداد هوایی استان، دو پروژه مجتمع لجستیک و آمادگی امداد و نجات و کلینیک کاردرمانی، گفتاردرمانی و شنوایی سنجی جمعیت هلال احمر استان با حضور دبیرکل این جمعیت در شهر سنندج به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات