خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین: در مواقع بحران دانشگاه علوم پزشکی امتحان خود را خوب بود پس داده است.
کد خبر: ۸۹۸۴۹۸۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، دکتر منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در جلسه کارگروه سلامت در حوادث غیر مترقبه پدافند غیر عامل استان گفت: همکاران من در دانشگاه علوم پزشکی امتحان خود را در مواقع بحران به خوبی پس داده اند و ما از این حیث نگران نیستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ضمن تاکید بر نقش سایر دستگاه ها در مواقع بحران گفت: انتظار کمکی که از سایر دستگاه ها در بحث زلزله کرمانشاه و مراسم اربعین داشتیم آنگونه که باید محقق نشد و استقرار بیمارستان در قصرشیرین و ثلاث هزینه زیادی به دانشگاه‌علوم‌پزشکی تحمیل کرد.
در این نشست افشار مدیرکل پدافند غیرعامل استان نیز ضمن تقدیر از واحدهای مختلف دانشگاه به خاطر حضور موثر در مراسم اربعین و زلزله کرمانشاه گفت: در کرمانشاه به سبب حضور به موقع و موثر کادر درمان از قزوین ذهنیت خوب ایجاد شده است.
در این نشست که شنبه ۱۴ بهمن ۹۶ در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد ابتدا دکتر نامدار رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط دانشگاه در برپایی چادر صحرایی و ارائه خدمات در منطقه ثلاث باباجانی کرمانشاه ارائه داد .
گزارش آنفولانزای فوق حاد پرندگان توسط فرحی نماینده شبکه دامپزشکی و طرح موضوع خطر نشت مواد شیمیایی توسط مرادی عضو EOC از دیگر برنامه‌های این کارگروه بود.
در پایان فخارسلیمانی مدیر هدایت عملیات بحران دانشگاه نیز گزارشی از برنامه پاسخ دانشگاه علوم پزشکی هدایت در بلایا و تهدیدات ارائه داد.
9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها