دور چهارم مسابقات بین المللی شطرنج در آمل پیگیری شد

دور چهارم مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر (اکسین کاپ ) که دیشب در آمل پیگیری شد ، در جدول گروه ( A) سید محمد امین طباطبایی با پیروزی حساس مقابل علیرضا فیروزجا به تنهایی با ۴ امتیاز صدرنشین شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۹۸۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دور چهارم مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر (اکسین کاپ ) که دیشب در آمل پیگیری شد ، در جدول گروه ( A) سید محمد امین طباطبایی با پیروزی حساس مقابل علیرضا فیروزجا به تنهایی با ۴ امتیاز صدرنشین شد.

همچنین پاول پونکراتف از روسیه و امیررضا پوررمضانعلی با ۳/۵ امتیاز در رتبه های بعدی جدول و میگوئل کوباس از اسپانیا، علیرضا فیروزجا ، هیمال گوسین از هند و محمدرضا اصغرزاده با سه امتیاز در رده های بعدی قرار گرفته اند.

در جدول گروه ( B ) این دوره از رقابتها نیز پس از پایان دور چهارم، علیرضا مقدم،مسعود طالبی،محمدامین اسماعیل نژاد،داوود اصغروند،دوستکام، میلاد خدابنده،رضا نیکزاد مشیری و سعید والوکلائی با ۴ امتیاز ، رتبه های اول تا هشتم را از آن خود کرده اند.
بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام فجر (اکسین کاپ) در 2 جدول استادان بزرگ جدول ( A) و آماتورها جدول ( B) از 14 بهمن به میزبانی امل در حال برگزاری است .

در این دوره از رقابتها 82 شطرنج باز با رتبه استاد بزرگ و استاد بین المللی در 9 دور و 271 شطرنج باز در 11 دور به روش سوئیسی با یکدیگر مصاف می کنند .

دور پنجم این رقابتها امروز (سه شنبه 17 بهمن ) از ساعت ۱۷در مجتمع اکسین آمل پیگیری می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها