خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: در فضای مجازی امریکایی ها بسیار شیطنت می کنند و امروز جبهه مبارزه با استکبار که خط مقدم و هدف مهم انقلاب است بروز بودن در فضاهای مجازی و غیره است.
کد خبر: ۸۹۸۴۹۴۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت السلام شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در جشن پیروزی انقلاب که در جمع کارگران و کارمندان البرز دارو برگزار شده اظهار داشت : اگر ما ارزش های انسانی را رعایت کنیم و حقوق های انسانی که برگردن ما هست را رعایت کنیم ارزش های اسلامی نیز پیدا می شود .
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : اما در فضای مجازی امریکایی ها بسیار شیطنت می کنند و امروز جبهه مبارزه با استکبار که خط مقدم و هدف مهم انقلاب است بروز بودن در فضاهای مجازی و غیره است .
وی افزود: این انقلاب ارزان به وجود نیامده است از بدو وجود انقلاب بحران های زیادی بر سر این انقلاب آمده است و قدرت های بزرگ دنیا با تمام قدرت خودشان می خواستند این انقلاب را از بین ببرند ولی خداوند علی رغم این کم کاری های ما این انقلاب را حفظ کرده است .
این مسئول تبیین خاطر نشان کرد : انقلاب ما به این راحتی به دست نیامده است که با حرف های بی ارزشی که در فضای مجازی می گویند از بین برود .
حجت السلام شجاعی مهر در ادامه بیان داشت : امروزه اگر بخواهیم این انقلاب را حفظ کنیم باید با امکانات بروز و سلاح روز از این ارزش دفاع کرد و امروز آمریکا قدرتش کم شده است و برای امتیاز گیری از ایران دست به دامن عربستان شده است
وی ادامه داد : اما در فضای مجازی امریکایی ها بسیار شیطنت می کنند و امروز جبهه مبارزه با استکبار که خط مقدم و هدف مهم انقلاب است بروز بودن در فضاهای مجازی و غیره است .
وی در پایان افزود : یکی از بزرگترین دستاورهای پیروزی انقلاب اسلامی استقلال سیاسی است ، در حال حاظر هر تصمیمی که در هر جای دنیا می گیرند نظر ایران را می گیرند ، 5+1 حرف دشات برای ما یعنی این که همه دنیا یه طف ایران یک طرف و در مناقشه سوریه 80 کشور حضور داشتند که میگفتند بشار اسد باید برود اما با ایستادگی حزب الله و ایران امروز سوریه در حالی که پانزده درصد کشور دست بشار بود نجات پیدا کرد .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها