خبرهای داغ:
حسینی گفت : اگر یک آمریکایی به سرهنگ ارتش کشور ایران توهین می کرد یا خطایی سر زده باید در کشور خودش محاکمه می شد ما اختیاری نداشتیم ولی اگر سرهنگ ایرانی به یک سگ آمریکایی توهین می کرد او را از بین می بردند .
کد خبر: ۸۹۸۴۹۱۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت السلام سید جلال حسینی مسوول تبلیغات اسلامی شهرستان البرز در جشن انقلاب که در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بیدستان که به همت حوزه بسیج قائم (عج) برگزار شده . اظهار داشت : امام راحل (ره) در سال 42 قیامی را شروع می کنند و در مقابل استکبار جهانی و رژیم ستم شاهی می ایستند و در آن سال ها امام راحل را به کشورهای مختلف تبعید کردند .
وی افزود : در زمان رژیم طاغوت پهلوی از مردم رسما پول جمع آوری می شد و به اسراییل می فرستادند و اسراییل فلسطین را مورد ضرب و شتم قرار می داد .
وی خاطر نشان کردند : در زمان پهلوی به دستور شاه مجالس عزاداری برای اهل بیت را نمی گذاشتند در سطح شهر برگزار شود در زمان پهلوی ما جرات نداشتیم حتی یک آفتابه پلاستیکی را بسازیم و مردم در زمان شاه زیر چکمه های آمریکا له می شدند .
حسینی گفت : اگر یک آمریکایی ها به سرهنگ ارتش کشور ایران توهین می کردند یا خطایی سر زده باید در کشور خودش محاکمه می شد ما اختیاری نداشتیم ولی اگر سرهنگ ایرانی به یک سگ آمریکایی توهین می کرد او را از بین می بردند .
وی بیان داشت : در پانزده سالی که امام راحل در تبعید بودند با روشنگری های وی و اطلاعیه های مکرری که می فرستادند مردم را روشن کردن و با آمدن امام کشور ما روی پای خود ایستاد و عزت و اقتدار پیداکرد و استکبار را از کشور خارج کرد.
وی در پایان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه افزودند : با پیروزی انقلاب اسلامی زنان ما شخصیت پیدا کردند و جایگاه واقعی خودشان را شناختند و در جامعه حاضر شدند ، اگر حضور زنان ما در انقلاب نبود ما در رسیدن به پیروزی انقلاب اسلامی دچار مشکل می شدیم .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها