به همت پایگاه بنت الهدی حوزه 714 کوثر؛

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی

پایگاه بنت الهدی (روستای انبارتپه)حوزه 714 کوثر ناحیه نظرآباد برنامه های متنوع و مختلفی را با موضوعیت سبک زندگی فاطمی و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار کرد.
کد خبر: ۸۹۸۴۹۰۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، با توجه به همزمانی ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی با شهادت جانسوز بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها برنامه های مناسبتی دهه فجر رنگ و بوی فاطمی به خود گرفته است ؛در همین راستا پایگاه بنت الهدی (روستای انبارتپه)حوزه 714 کوثر ناحیه نظرآباد نیز برنامه های متنوع و مختلفی را با موضوعیت سبک زندگی فاطمی و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار کرد.

زنان فاطمی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کردند

برنامه‌های تفریحی همچون مسابقه دارت بین نوجوانان، و مسابقات قرآنی در رشته های ترتیل و حفظ سوره یاسین بین جوانان برگزار شد.

همچنین در نشستی که با حضور بانوان بسیجی برگزار شد، خانم رادپور به خبرنگار بسیج گفت:بانو فاطمه زهرا سلام الله علیها به هنگام مادری، مادری نمونه و مهربان و در جایگاه همسر، همسری فداکار بود که وظایف مادری،همسری،خانه داری و وظایف اجتماعی خود همچون تدریس برای زنان را با درایت خود مدیریت میکرد و مثلا خانه داری او هیچ مغایرتی با تدریس ایشان نداشت،این نشان دهنده بصیرت و آگاهی ایشان بود که وقتی مادری دلسوز بود همزمان میتوانست خطبه ای به زیبایی و قاطعیت فدک داشته باشد.

خانم رادپور به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت مادران ما پیروان زهرایی بودند که حسین (ع) را برای عاشورا تربیت کرد.


خبرنگار :خانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار