خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع):

مردم هیچگاه نظام را تنها نمی گذارند

مددخانی عنوان کرد: با توجه به این که مردم مشکلات زیادی دارند اما امام و انقلاب و کشور خود را دوست داشته و هیچگاه از نظام اسلامی دست نمی کشند.
کد خبر: ۸۹۸۴۸۹۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مددخانی جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی در مراسم جشن انقلاب که در حوزه ام ابیها برگزار شد ضمن اشاره به الگوپذیری از زندگی ائمه اطهار بیان کرد: همه ما باید به گونه ای رفتار کرده و به گفته هایمان عمل کنیم که گویای علاقه ما نسبت به اهل بیت باشد.
وی گفت: در اغتشاشات ماه گذشته افرادی اذعان داشتند که در زمان شاه اوضاع زندگی خیلی بهتر از امروز بود و باید در پاسخ به آنها گفت اگر چنین بود نیازی به قیام مردم و انقلاب نبود.
جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی اظهار کرد: دوران انقلاب دوران وابستگی های شدید به اجانب بود طوری که برای جابجایی مسوولان هم از سفارت بیگانه اجازه گرفته می شد اما با عنایات الهی و انقلاب اسلامی، امروز در مسائل سیاسی وابستگی به غرب و شرق از بین رفت و در عمل، مستقل هستیم.
مددخانی افزود: در مسائل اقتصادی و فرهنگی هنوز به هدف ایده آل دست نیافته ایم و در بعضی موارد وابستگی داریم که باید با همت دولتمردان این وابستگی رفع شود و اگر امروز مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد ما نباید به اصل نظام خدشه وارد کنیم.
وی عنوان کرد: یک تفاوت اساسی بین امروز و قبل از انقلاب وجود دارد و آن تفاوت این است که چون انقلاب اسلامی با تکیه بر عاشورا و مهدویت توانسته است یک نظام جدید الهی را در سطح دنیا پایه ریزی کند.
جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی با اشاره به اهمیت مطالعه درباره اوضاع قبل از انقلاب اضافه کرد: دشمن برای جوانان برنامه های زیادی چیده و با استفاده از عدم اطلاع افراد به اتفاقات گذشته در فضای مجازی، سعی در خوب جلوه دادن حکومت شاهنشاهی داشته و قصد تغییر افکار جوانان و خانواده ها دارد.
مددخانی در پایان گفت: با توجه به این که مردم مشکلات زیادی دارند اما امام و انقلاب و کشور خود را دوست داشته و هیچگاه از نظام اسلامی دست نمی کشند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها