خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی و امور بین الملل اذعان کرد:
کارشناس سیاسی و امور بین الملل:عنوان کرد: با حضور گرم خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، پاسخی متقن به یاوه گویی های دشمنان اسلام و کشورمان داده و ثابت خواهیم کرد که همواره رهرو راه شهیدان و امام خمینی(ره) هستیم
کد خبر: ۸۹۸۴۸۷۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین سعید جعفری کارشناس سیاسی در نشست بصیرتی که در مسجد امام حسن عسگری برگزار شد بیان کرد: ۱۲ بهمن ماه سال ۵۷ امام خمینی به میهن اسلامی بازگشت و ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ روز پیروزی انقلاب اسلامی و بارور شدن تمام تلاش های ملت ایران برای ایجاد انقلابی با محوریت اسلام بود.
وی گفت: امام خمینی به عنوان رهبر انقلاب، اهدافی را از ایجاد آن مطرح کردند که استقلال یکی از این اهداف بود.
این کارشناس سیاسی و امور بین الملل اظهار کرد: با مشاهده و مطالعه تاریخ می توان دریافت که آزادی موجود، در قبل از انقلاب و دوران حکومت شاهنشاهی وجود نداشت. تصمیم گیری امروز ما برای کشور و موضع گیری هایی که در مقابل سایر کشورهای دنیا داریم، مبین این موضوع است بنابراین آزادی، هدف دیگری بود که حضرت امام خمینی آن را تبیین کرد.
جعفری ضمن اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: دلایل مختلفی بر این اغتشاشات تاثیر داشت که مهمترین این دلایل در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بود و باید ریشه یابی شود.
وی ضمن اشاره به علل سیاسی عنوان کرد: کشور ما به راحتی می تواند در همه عرصه ها در بالاترین جایگاه های بین المللی قرار گیرد و امروز این جایگاه از نظر سیاسی، ایران را جزو کشور های قدرتمند در سطح منطقه و جهان مطرح کرده است.
مسوول سیاسی سپاه امام حسن تصریح کرد: از نظر اقتصادی نمیتوان مشکلات کشور را کتمان کرد اما رفع این مشکلات کشور، نیاز به دلسوزی همه آحاد ملت دارد همچنان که سال هاست که مقام معظم رهبری تاکید دارند که از تولید ملی حمایت کنیم و بر همین اساس باید تغییراتی در نحوه زندگی خود ایجاد کنیم.
جعفری با اشاره به رشادت های شهدا و رهبری امام خمینی خاطرنشان کرد: در جهت پیمان با آرمان های انقلاب و شهدا و امام راحل، امسال نیز همچون سال های پیش، با حضور گرم خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، پاسخی متقن به یاوه گویی های دشمنان اسلام و کشورمان داده و ثابت خواهیم کرد که همواره رهرو راه شهیدان و امام خمینی(ره) هستیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها