استاد دانشگاه گفت: درس بزرگ فاطمیه این است که دشمن شناس باشیم
کد خبر: ۸۹۸۴۸۷۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، حسن لارتی صبح امروز در جمع بسیجیان دیلم ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: مظلومیت امام علی (ع) این بود که با وجود 120 هزار شاهد در غدیرخم ولی حقش را غصب کردند.

 وی با اشاره به اینکه مردم عصر پیامبر(ص) و امام علی(ع) در دشمن شناسی ضعیف بودند و هر کس را همراه پیغمبر می دیدند او را افراد مثبت می پنداشتند، ادامه داد: درس بزرگ فاطمیه این است که دشمن شناس باشیم.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه ما از دولت حمایت می کنیم چرا که موفقیت دولت موفقیت نظام است، ادامه داد: روی کره زمین تنها کشوری هستیم که هم انقلاب کردیم و هم در برابر جنگ تحمیلی مقاومت کردیم و هم انواع ترورها را تحمل کردیم و سپس دچار فتنه های متفاوت شدیم ولی ایستادگی کردیم و پیروز شدیم.

لارتی به گوشه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: با حمایت مردم و رهبری حکیمانه رهبر انقلاب و همت دانشمندان جوان تنها کشوری هستیم که خودمان به فناوری هسته ای دست پیدا کردیم.

محقق و تحلیلگر سیاسی با تشریح جنایات و کشتار داعش در عراق و سوریه و تصرف بخش های زیادی از این کشورها تصریح کرد: این خطر برای همه ما بود و مردم باید قدر مدافعان حرم را بدانند.

 لارتی با تاکید بر اینکه همه موفقیت ها و عزت ایران اسلامی زیر پرچم ولایت فقیه بوده است، گفت: دوران ولایت فقیه دوران عزت ما است و این را حضور پوتین در تهران و دیدار بی وقفه او با مقام معظم رهبری ثابت می کند.

وی با بیان اینکه ما نباید به آمریکا امیدوار باشیم تا زمانی که چشم ما به دنبال آمریکا است شکست می خوریم، گفت: مذاکره کنندگان در مذاکرات تلاش های زیادی کردند  ولی هیچ نتیجه ای نگرفتیم و روز به روز تحریم می شویم بخاطر اعتماد بی جا به آمریکا و همپیمان شان است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات