خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی هویت اسلامی و انسانی ما است.
کد خبر: ۸۹۸۴۸۷۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

سردار حسن رجب زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، با گرامی داشت دهه فجر با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند" پیروزی انقلاب اسلامی انفجار نور بود" اظهارداشت: پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن در عصر معاصر است.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ما استقلال داد، گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی هویت اسلامی و انسانی است.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی را در منطقه تاثر گذار می دانند، گفت:  انقلاب تمام راهبردها و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

رجب زاده اشاره به قانون کاپیتولاسیون گفت: قبل از انقلاب در فیش 80هزار مستاشار نظامی ردیفی به نام حق توهش داشتند که از ما حق توهش می گرفتند یعنی ما را انسانهای وحشی می دانستند.

فرمانده قرارگاه شهید ناصری با تاکید براینکه انقلاب اسلامی تمام راهبردهای دشمن را با شکست مواجه کرده است، افزود: دشمن به دنبال نشانه گرفتن اصل اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی موضوع هسته ایی و دوموکراسی را مطرح می کنند این بهانه آنها است، آنها با اصل انقلاب اسلامی و اسلام مخالف هستند.

رجب زاده با بیان اینکه تاکید امام خمینی(ره) توجه به قشر محروم جامعه بود، گفت: ایشان تاکید داشتند که بیشترین بار انقلاب اسلامی بر دوش محرومین جامعه است.

وی با اشاره به مهمترین ویژه گی انقلابی گری و انقلابی بودن مسئولین گفت:امام خامنه ایی با صراحت به ویژگی های انقلابی گری و انقلابی بودن تاکید دارند

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(علیه السلام) عنوان کرد: مردم به وظایف خود در همه عرصه ها عمل کردند و این ما مسئولین هستیم که از مردم عقب هستیم و در این زمینه کوتاهی کرده اییم.

وی با اشاره به اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس و توطئه ها و تحریم های دشمن ایستادگی کرده اییم، گفت: نباید در مقابل دشمن ذلیل شویم و تحت تاثیر لبخند دشمن قرار بگیریم.

مسئول قرارگاه شهید ناصری تاکید کرد: ما در انقلاب اسلامی دو شاخص اصلی داریم که تا وقتی تکیه بر این دو فرهنگ داشته باشیم  می توانیم در مقابل دشمن پیروز باشیم.

وی ادامه داد:  شاخصه اول درس گرفتن از مکتب عاشورا ، استقامت و پایداری و فرهنگ دوم  امید وار بودن به فرهنگ انتظاراست که ما را در مقابل دشمن پیروز می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها