خبرهای داغ:
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی:

ولایت فقیه رکن رکین انقلاب اسلامی است / برجام نشان داد آمریکا قابل اعتماد نیست

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: دشمنان همواره تلاش می‌کنند تا ولایت فقیه را در کشور تضعیف کنند چراکه ولایت فقیه رکن رکین انقلاب اسلامی است و دشمنان می‌دانند که اگر ستون انقلاب اسلامی را تضعیف کنند، می‌توانند انقلاب را نیز نابود کنند.
کد خبر: ۸۹۸۴۸۴۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی آقا تهرانی امشب در ویژه برنامه دهه فجر که در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد با بیان اینکه هیچ کتابی در دنیا با قرآن قابل مقایسه نیست اظهار کرد: قرآن معجزه پیامبر و بزرگترین کتاب دنیا است که معارف الهی در آن بیان شده است.

وی افزود: عقل بشر نمی‌تواند تمام معارف قرآن را درک کند چراکه عقل بشر محدود است؛ قرآنی کتابی است که حتی کتاب‌های پیامبران دیگر مانند تورات و انجیل نیز با آن قابل مقایسه نیست.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید شاکر نعمت‌ها باشیم گفت: مسؤولان باید قدردان مسؤولیتی که دارند باشند چراکه مسؤولیت داشتن در نظام اسلامی توفیقی است که خداوند اعطا کرده است.

وی با بیان اینکه مردم تعیین کننده سرنوشت کشور هستند ادامه داد: به طور میانگین در کشور سالیانه یک انتخابات برگزار می‌شود و مردم با رای‌های خود نماینده‌ای انتخاب می‌کنند بنا بر این خود مردم هستند که آینده و سرنوشت کشور را انتخاب می‌کنند؛ مردم باید بصیرت داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی تصریح کرد: همه ما در انتخابات باید معیار‌هایی داشته باشیم، به عنوان مثال یکی از معیار‌هایی که باید در انتخابات مدنظر قرار دهیم، انقلابی بودن است که مقام معظم رهبر نیز بر این مسئله تأکید دارند.

وی با اشاره به فتنه ۹۶ گفت: فتنه همیشه و همواره وجود دارد و همه مردم بوسیله فتنه‌ها مورد امتحان الهی قرار می‌گیرند؛ آیه قرآن نیز صراحتا بیان می‌کند که همه انسان‌ها حتی پیامبران نیز مورد امتحان الهی قرار می‌گیرند همانگونه حضرت ابراهیم چندین بار مورد امتحان قرار گرفت.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید پاسخگو باشند گفت: وظیفه همه مردم است که مطالبات خود را به مسؤولان بگویند و مسؤولان نیز باید پاسخگوی مردم باشند، به مطالبات توجه کنند و اقدامات انجام شده را بیان کنند.

وی با اشاره به توافق و مذاکره با آمریکا گفت: برجام به همه افرادی که فکر می‌کردند مذاکره با آمریکا موجب حل مشکلات کشور می‌شود، ثابت کرد که آمریکا قابل اعتماد نیست؛ همه مردم باید توجه داشته باشند که مذاکره با آمریکا معنا ندارد چراکه آمریکا، خود را ابرقدرتی می‌داند که هرکاری بخواهد انجام می‌دهد، بنا بر این برای مقابله با آمریکا باید قدرت خود را افزایش دهیم و اقتدار داشته باشیم.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی عنوان کرد: ما در کشور همه چیز داریم و خداوند همه امکانات از جمله منابع طبیعی را در اختیار ما قرار داده است اما متاسفانه قدردان این امکانات نیستیم و نمی‌توانیم از آن‌ها به درستی استفاده کنیم.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش می‌کنند تا ولایت فقیه را در کشور تضعیف کنند چراکه ولایت فقیه رکن رکین انقلاب اسلامی است و دشمنان می‌دانند که اگر ستون انقلاب اسلامی را تضعیف کنند، می‌توانند انقلاب را نیز نابود کنند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: دشمنان همواره در حال توطئه و تهاجم به انقلاب اسلامی ایران هستند و از راهی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کنند ولی تاکنون نتوانسته‌اند موفق باشند و همه این‌ها به دلیل تدابیر مقام معظم رهبری است

وی عنوان کرد: در زمان غیبت امام عصر (عج) ولایت فقیه جانشین ایشان است اما متاسفانه بازهم شاهد هستیم که بیان می‌شود در کشور می‌توان به همه انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام آقا تهرانی با بیان اینکه باید قدردان نعمت انقلاب باشیم بیان کرد: در حال حاضر سالم‌ترین دستگاهی که در نظام وجود دارد، دستگاه ولایت فقیه است و ما باید قدردان آن باشیم چراکه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری عمل کنیم تمام مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

وی در ادامه با فعالیت‌ گسترده دشمنان در فضای مجازی اشاره کرد و تصریح کرد: دشمنان با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم در فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی ایران فعالیت می‌کنند و سعی می‌کنند با تهاجم فرهنگی، جوانان را از مسیر اصلی منحرف کنند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی تهرانی بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها دستور داده‌اند تا در کشور اینترنت ملی راه‌اندازی شود اما متاسفانه توجهی به این مسئله نشده است و رئیس جمهور نیز اقدام موثری در این زمینه انجام نداده‌اند.

ارسال نظرات