خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم اعلام کرد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهر قم، میدان آستانه، میدان شهید مطهری، خیابان اراک ، پل حجتیه و در نهایت حرم حضرت معصومه(س) است.
کد خبر: ۸۹۸۴۸۳۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نصرت الله لطفی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اقدامات این شورا اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برای نهادینه کردن مراسم‌های عزاداری رحلت حضرت معصومه(س) و مراسم‌های جشن ولادت این بانوی بزرگوار تلاش کرد.

وی ادامه داد: در شهر قم تنها یک راهپیمایی در روز 22 بهمن داریم، این شهر بزرگ تر و پرجمعیت تر از بسیاری از شهرها نیست و به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اجازه صدور مجوز جداگانه برای راهپیمایی جداگانه در روز 22 بهمن در پردیسان را نخواهم داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: راهپیمایی 22 بهمن یک مراسم حساس است و شبکه‌های خارجی این راهپیمایی را در شهر قم رصد می‌کنند، باید برای برگزاری باشکوه این راهپیمایی تلاش کنیم.

لطفی با اشاره به راهپیمایی روز 22 بهمن اظهار کرد: شهر قم 10 منطقه دارد و در هر کدام از این مناطق، یک مسجد محوری در نظر گرفتیم و از این مساجد محوری راهپیمایی 22 بهمن به سمت مرکز شهر قم شروع می‌شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان قم باید خدمات لازم را به مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ارائه کنند، راهپیمایی امسال این پیام را دارد که همان روحیه سال 57 اکنون در کشور حاکم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: باید از هر گونه حاشیه سازی در راهپیمایی 22 بهمن خودداری کنیم، مبنای سخنان و شعارها در این راهپیمایی بر اساس مصالح نظام جمهوری اسلامی است.

لطفی با اشاره به زمان راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: زمان آغاز این راهپیمایی ساعت 10 صبح روز یکشنبه از میدان آستانه است، مسیر راهپیمایی، میدان آستانه، میدان شهید مطهری، خیابان اراک ، پل حجتیه و در نهایت حرم حضرت معصومه(س) است.

وی ادامه داد: مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر قم در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شده و یک شخصیت ملی سخنران این راهپیمایی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: مقام‌های قوه مجریه، قوه قضائیه، قوه مقننه و نیروهای مسلح در سراسر کشور به عنوان سخنران راهپیمایی 22 بهمن سخنرانی می‌کنند و چینش سخنرانان براساس یک خرد جمعی و مصالح نظام جمهوری اسلامی است.

لطفی با اشاره به شرط ایجاد ایستگاه‌های فرهنگی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن شهر قم اظهار کرد: این ایستگاه‌ها نباید مخل راهپیمایی روز 22 بهمن باشد، باید روال سنتی در این راهپیمایی برقرار باشد و افرادی برای برقراری انتظامات در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: همه مقدمات برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در شهر قم فراهم شده است تا هر کسی که دل در گروی اسلام و انقلاب دارد با هر دیدگاه سیاسی در راهپیمایی شرکت کند تا یک پاسخ کوبنده به دشمنان داده شود، آن‌ها به دنبال سیاه نمایی در خصوص وضعیت کشورمان هستند و از فضای مجازی استفاده می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: مردم همان طوری که در مناسبت‌های مختلفی همچون روز 9 دی و 13 آبان شرکت کردند، امسال هم حضور باشکوهی در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم غبارروبی مزار شهدا در تمام گلزارهای شهدا استان قم در روز پنجشنبه 19 بهمن ماه برگزار خواهد شد، همچنین ساعت 21 شنبه 21 بهمن ماه هم شاهد سردادن بانگ تکبیر توسط مردم در کشور و استان خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها