در ششمین روز از ایام ا... دهه فجر :
همزمان با ایام ا... دهه فجر کتاب مجموعه داستانی "شاه کشی" نوشته ابراهیم اکبری‌دیزگاه در شصتمین نشست از سلسله نشست‌های " ترنم قلم" مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۹۸۴۸۰۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی- هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان ؛ در شصتمین اجرا از برنامه های ترنم قلم کتاب مجموعه داستانی" شاه کشی " با حضور ابراهیم اکبری‌دیزگاه( نویسنده) ، قاسمعلی فراست و محمدرضا گودرزی (منتقدین ) عصر روز سه شنبه 17 بهمن ماه ساعت 17 در فرهنگسرای گلستان نقد و بررسی می شود.
" شاه کشی" روایت داستان پسری که این بار به جای برادرکشی های معمولِ سلطنت، راه می افتد تا پهلوی دوم را بکشد و انتقام بگیرد. تا انتقام کشته شدن پدرش، زندانی شدن های برادرش، شکنجه های خواهرش را که هیچ کس از آن حرفی نزد و نپرسید، بگیرد؛ تا قولی را که به خودش داده بود عملی کند.
این رمان را " ابراهیم اکبری دیزگاه" قلم زده است و شهرستان ادب آن را در 253 صفحه، با طرح جلدی مینی مالیستی، به چاپ رسانده است. رمانی با نثری ساده و خودمانی که به دور از هر پیچیدگی به روایت داستان خودش می پردازد
علاقمندان می توانند عصر روز سه شنبه 17 بهمن ماه ساعت 17 به نشانی تهران ، نارمک ، میدان هلال احمر، خیابان گلستان ،کتابخانه فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77827730 تماس بگیرند .

ارسال نظرات