خبرهای داغ:
سردار قاسمی در مجمع عالی بسیج درمیان:

انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب فرهنگی/ انقلاب ایران برای جهان اسلام دغدغه دارد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تا تفکر حسینی و زینبی را داریم دشمن هیچ غلطی نخواهد توانست بکند.
کد خبر: ۸۹۸۴۷۹۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان در مجمع عالی بسیج شهرستان درمیان با بیان اینکه اسلام برای مدیریت جامعه از مردم کمک گرفته است گفت: الگوی ناب آن انقلاب اسلامی ایران می باشد.

وی افزود: همه عزت و قدرت معنوی و مادی ما در گرو استفاده بسیج از ظرفیت همه بخش ها می باشد و امروز در همه بخش ها اگر ملت همراه نباشند کاری ساخته نیست.

سردار قاسمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قدرت شرق و غرب را برهم زد گفت: انقلاب اسلامی با تفکر حضرت امام(ره) در مقابل آمریکا و اسرائیل قرار گرفت و به پشتوانه مردم، انقلاب به پیروزی رسید.

وی گفت: تفکر انقلاب اسلامی تا قلب آمریکا و اروپا و همچنین تا قلب آفریقا و کشورهای اسلامی نفوذ پیدا کرده است و به مردم جهان اثبات کرده است که مردم می توانند در سرنوشت کشورشان نقش داشته یاشند.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) با تکیه بر تفکر بسیجی به صحنه آمد گفت: تنها انقلابی هستیم که با دست خالی پیروز شدیم و توانستیم در دوران دفاع مقدس 8 سال با دست خالی به پیروزی برسیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) افزود: هر چه ما از سال 57 تحریم می شویم به واسطه این نظام و تفکر بسیجی می باشد که نظام را از بقیه انقلاب ها متمایز کرده است و انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب فرهنگی در سراسر دنیا بود.

وی با بیان اینکه جرم ملت ایران این است که شعار نه شرقی و نه غربی سرداده است گفت: کشورمان در بهترین منطقه قرار گرفته است و به لحاظ بسیاری از موارد از جمله ذخایر نفت و گاز و معادن در صدر کشورهای جهان قرار گرفته است.

وی ادامه داد : دشمنان نخواهند گذاشت که ملت ایران روی آرامش را ببیند و در این 39 سال هر گونه توطئه که توانستند بر علیه ما انجام دادند و دشمنان دارند تلاش می کنند تا به هر بهانه ای شده است یک بار دیگر به ایران بازگردند.

سردار قاسمی افزود: تا تفکر حسینی و زینبی را داریم دشمن هیچ غلطی نخواهد توانست بکند.

وی ضمن اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشور گفت: با حضور مردم و کارکرد گردان های الی بیت المقدس و همراهی نیروهای نظامی و امنیتی توانستیم در کمتر از 9 روز غائله را جمع کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران برای جهان اسلام دغدغه دارد افزود: انقلاب متعلق به ایران نیست بلکه برای همه مستضعفین جهان می باشد.

سردار قاسمی در پایان به مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بعد از سال 57 اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب ارتش ایران نوکر آمریکا بود و انقلاب اسلامی برای ملت های مستضعف الگو می باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار