خبرهای داغ:
مولوی عبدالهی در مجمع بسیج شهرستان درمیان:

دشمن از انقلاب اسلامی سیلی خورده است/ مشکلات ربطی به اصل نظام و انقلاب ندارد

امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه گفت: مشکلات، بیکاری و گرانی وجود دارد اما نباید بهانه ای شود که موجبات خوشحالی دشمنان را فراهم کند و مردم باید بدانند این مسائل ربطی به اصل نظام و انقلاب ندارد.
کد خبر: ۸۹۸۴۷۵۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیجچ از خراسان جنوبی، مولوی عبدالهی امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه در مجمع عالی بسیج شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زد و نشان داد که با صبر و استقامت می شود به فرامین قرآن کریم جامعه عمل پوشانید.

وی مهمترین حربه دشمنان را حربه اختلاف و بدبین کردن مردم به نظام دانست و افزود: با صبر و استقامت می بایست دشمنان را ناامید کنیم.

امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه از مردم خواست به فرامین رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی جامعه عمل بپوشانند و همچنین به مسئولین تأکید کرد که نهایت سعی و تلاش خودشان را در جهت رفع مشکلات مردم انجام دهند.

وی با بیان اینکه مسلمانان می بایشت عزت خودشان را حفظ کنند گفت: مشکلات، بیکاری و گرانی وجود دارد اما نباید بهانه ای شود که موجبات خوشحالی دشمنان را فراهم کند و مردم باید بدانند این مسائل ربطی به اصل نظام و انقلاب ندارد.

مولوی عبدالهی افزود: برای دشمنان و به خصوص استکبار جهانی مسئله شیعه و سنی مطرح نیست بلکه هدف آنها تسلط بر جوامع اسلامی می باشد.

وی با بیان اینکه دشمن از انقلاب اسلامی سیلی خورده است گفت: مردم با استفاده از تولیدات داخلی می بایست زمینه اشتغال داخلی را فراهم کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار