خبرهای داغ:
معاون توسعه و فناوری رسانه ملی:

قدرت و قوت رسانه‌های دیداری و شنیداری غیر قابل انکار است

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی با بیان اینکه قدرت و قوت رسانه‌های دیداری و شنیداری غیر قابل انکار است، گفت: هیچ‌کسی نمی‌تواند از نقش رسانه‌ها غافل شود چراکه نقش بسزایی دارند.
کد خبر: ۸۹۸۴۷۰۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵

قدرت و قوت رسانه‌های دیداری و شنیداری غیر قابل انکار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا علیدادی در مراسم جشن پوشش 99 درصدی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی دیجیتال با تکیه بر دانش بومی و توانمندی مهندسان رسانه ملی در همدان برگزار شد، اظهار داشت: هیچ‌کسی نمی‌تواند از نقش رسانه‌ها غافل شود چراکه  نقش بسزایی دارند.

وی ادامه داد: اگر برنامه ریزی برای رشد و شکوفایی و هدف والایی در یک استان و در جامعه تعریف شود نقش موثری خواهد شد.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی با بیان اینکه همدان پایتخت گردشگری انتخاب شده است، گفت:این فرصت مهمی برای استان است و در بطن این رسانه‌ها هستند که نقش آینه تمام نمای جامعه را ایفا می‌کنند.

وی ابراز داشت: اگر ما می‌خواهیم مسیر پیشرفت در جامعه را شاهد باشیم باید به نوعی در زندگی مردم تغییرایجاد کنیم.

علیدادی گفت: توجه به تربیت جمعی و تربیت جامعه موضوع بسیار مهمی است که باید توجه شود و همچنین توجه به سرمایه‌های انسانی لازم است.

وی با بیان اینکه قدرت و قوت رسانه‌های دیداری و شنیداری غیر قابل انکار است، ابراز داشت: در هفت الی هشت سال آینده مسیر رسانه‌های فضای مجازی رو به رشد است.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی عنوان کرد: استان همدان جزو معدود استان‌هایی است که به این مهم دست پیدا کرده است و این ضروری است پیامی که در رسانه تولید می شود رسانده شود.

وی گفت: تکنولوژی منحصر به فرد سازمان صداوسیما که توسط مهندسان داخل اجرا شده، باعث شده تا هزینه های کمتری صرف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار