با حضور مدیر کل بهزیستی استان البرز و مسئولان شهری، مرکز خیریه حمایتی آموزشی کودک و خانواده مجموعه زندگی خوب با هدف رسیدگی تخصصی به امور کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های نیازمند افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۶۴۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، همزمان با ایام دهه فجر، مرکز خیریه حمایتی آموزشی کودک و خانواده مجموعه  زندگی خوب با حضور بیات‌نژاد مدیرکل بهزیستی استان البرز و مسئولان شهری استان افتتاح شد.

مرکز خیریه حمایتی آموزشی کودک و خانواده زندگی خوب افتتاح شد

به گفته حسین بابازاده مقدم مدیر عامل موسسه زندگی خوب ، این مرکز با هدف سیدگی تخصصی به امور کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های نیازمند راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به ظرفیت مرکز اشاره شده گفت: فعالیت این مرکز به صورت روزانه بوده و ظرفیت پذیرای حدود 160 نفر از کودکان را دارد.

بابازاده در خصوص نوع خدمات در نظر گرفته شده برای مرکز،گفت: ارائه خدمات آموزشی؛تحصیلی؛ پزشکی و درمانی و مددکاری اجتماعی بخشی از خدماتی است که به کودکان ارائه خواهد شد.

به گزارش تسنیم، بیات نژاد مدیر کل بهزیستی استان البرز در این مراسم ضمن تاکید بر حمایت سازمان از NGO  های فعال در حوزه کودکان اظهار کرد: مجموعه زندگی خوب از سازمان‌های غیر دولتی است که در اقدامات خوبی را انجام  داده است.

در پایان این مراسم، جمعی از کودکان محروم از تحصیل که به کمک مجموعه زندگی خوب به تحصیل بازگشتند، در مراسم افتتاح خیریه حمایتی آموزشی کودک و خانواده زندگی خوب مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها