خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان آذربایجان غربی:
همزمان با آغاز سالروز اقتدار و عزت ایران اسلامی و پیروزی حق علیه باطل جشن دهه فجر به همت حوزه شهید حبشی سپاه خوی در مسجد فاطمه الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۶۳۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان آذربایجان غربی در جمع مردم ولایی و شهید پرور شهرستان خوی با تبریک آغاز ایام الله دهه فجر گفت: باید با برنامه ریزی و ارتباط و تعامل تمامی نهادها و سازمانها خلاقیت و تنوع را چاشنی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر قرار داد و امسال به مناسبت مصادف شدن با ایام فاطمیه  فرهنگ دفاع از ولایت به خوبی نهادینه شود چرا که دخت نبی اکرم(ص) اولین شهیده راه ولایت است.

حجت الاسلام ناصر جوانبخت ادامه داد:  مردم ما نشان دادند که ولایت حرف اول و آخر را در عاقبت بخیری می زند لذا با به جان خریدن تمامی مشکلات و سختیها و تحمل شکنجه ها دور ولایت گشتند و بالاخره توانستند با وحدت و انسجام و توحید انقلاب را به پیروزی برسانند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: نباید فراموش کرد که  اصلیترین رکن هر انقلاب مردم هستند و اگر تمایلی به همراهی با  انقلاب از خود نشان ندهند هیچ انقلابی اتفاق نمی افتد، به همین دلیل حضرت امام خمینی (ره) حضور یکپارچه مردم را در صحنه از عوامل موفقیت انقلاب می دانند.

وی با بیان جایگاه مردم در انقلاب اسلامی تاکید کرد: سرمایه گذاری برای جشن انقلاب بسیار ارزشمند است و نباید برای انقلاب کم گذاشت و باید در مسیر حل مشکلات کشور و منطقه با همدلی و دلسوزانه اقدام شود و باید بدانیم که انقلاب به کسی بدهکار نبوده و کسی از انقلاب طلبکار نیست چرا که انقلاب متعلق به مردم است.

ارسال نظرات