خبرهای داغ:
بمناسبت دهه فجر نمایشگاه "پرچم من؛ هویت من" توسط معلمان و دانش آموزان آموزش و پرورش سلماس برپا شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۶۱۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سوسنبر قهرمان مسئول اجرایی نمایشگاه “پرچم من؛ هویت من” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی؛ با تبریک ایام دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه،‌ گفت: نمایشگاه “پرچم من؛ هویت من” حاصل کار و تلاش همکاران فرهنگی و دانش آموزان اداره آموزش و پرورش سلماس است که در ایام دهه فجر در کانون شهید رجایی این شهرستان به نمایش عموم گذاشته شده است.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه شامل ۵۰۰ اثر برگزیده دانش آموزان و همکاران فرهنگی سراسر شهرستان سلماس با مضمون پرچم مقدس ایران و دهه فجر است.

قهرمان خاطرنشان کرد: فرهنگسازی توجه و احترام به پرچم به عنوان نماد ملی کشور و نیز تقویت هویت گرایی ملی اسلامی در بین دانش آموزان از جله اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه است.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه ۵۰۰ اثر مختلف دانش آموزان و همکاران فرهنگی سراسر شهرستان سلماس با مضمون پرچم مقدس ایران و دهه فجر در محل کانون شهید رجایی این شهرستان در طول دهه فجر به نمایش گذاشته شده است.

مسئول اجرایی این نمایشگاه با اشاره اهانت برخی وطن فروشان به پرچم مقدس ایران در ناآرامی های احیر کشور،‌ افزود: برگزاری این نمایشگاه پاسخی است به اقدام نابخردانه اغتشاشگران در ناآرامی های اخیر که مردم عزتمند ایران هرگز خون های ریخته شده برای اهتزاز این پرچم مقدس را فراموش نخواهند کرد و مقابل اهانت کنندگان به این نماد ملی کشور ایستادگی خواهند کرد.

ارسال نظرات