خبرهای داغ:
رییس کمیته امداد امام خمینی سلماس گفت: 50 خانواده مددجوی کمیته امداد سلماس در دهه فجر صاحب خانه شدند
کد خبر: ۸۹۸۴۶۰۸
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مهدی خضرلو با تبریک فرارسیدن دهه فجر گفت: در دهه فجر شاهد بهره برداری از ۵۰ واحد مسکن مددجویی ازجمله ۱۸ واحد مسکن شهری, ۳۲ واحد مسکن روستایی,  ۵ واحد احداثی و ۱۳ واحد بصورت خرید هستیم.

خضرلو با اشاره به صرف اعتباری بالغ بر ۸۷۰ میلیون تومان برای واحد های مسکونی بیان کرد: کمیته امداد همچنین باهمکاری بانک های عامل ۲۵ میلیون تومان برای مساکن شهری و ۱۵ میلیون تومان برای مساکن روستایی تسهیلات بلاعوض اعطا میکند.

وی تصریح کرد: در طول سال جاری ۲۵۵ مورد تعمیرات منزل از جمله احداث حمام و آشپزخانه و…  با همکاری بسیج سازندگی و بنیاد مسکن و اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان انجام شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی سلماس با اشاره به توانمندسازی خانواده های تحت پوشش بعنوان اولویت این کمیته, افزود: در طول سالجاری ۱۸۱ مورد طرح اشتغال با همکاری بانک های عامل و با اعتباری بالغ بر بیش از ۳میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان اجرا شده است.

وی اذعان کرد: ۲۰۹ خانوار تابدین جای ۹۶ با استفاده از تسهیلات توانمندسازی صاحب حرفه و شغل مستقل شده اند و اکنون چرخ اقتصاد خانواده خود را میچرخانند.

خضرلو با اشاره به نظارت مستمر طرح های اشتغال خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۱۵ طرح خودکفایی به صورت ماهیانه تحت نظارت مستقیم کمیته امداد سلماس قرار دارند تا به سرانجام برسند.

 

ارسال نظرات