رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشمر گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تضعیف ولایت فقیه را در اولویت برنامه‌های خودشان دارند.
کد خبر: ۸۹۸۴۵۵۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام قاسمعلی مجیدی در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر که با حضور باشکوه مسئولین و اقشار مختلف مردم همراه با استقبال خانواده‌های معظم شهدا در مقابل مسجد جامع کاشمر برگزار شد اظهار کرد: در سال ۵۷ در چنین روز‌هایی مردم ولایتمدار کشورمان فرودگاه تهران را فتح کردند و از شهر‌های مختلف کشورمان به استقبال امام (ره) آمدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشمر با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اولین سخنرانی خود را در بهشت زهرا ایراد کردند و فرمودند: «من با پشتبانی این ملت دولت تعیین می‌کنم» ابراز داشت: در خیلی از کشور‌ها انقلاب کردند، اما نتوانستند حتی جشن یک سالگی انقلاب خود را بگیرند.

وی افزود:، اما مردم متدین کشورمان که همیشه یار و یاور امام و رهبری بودند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را به خوبی برگزار می‌کنند و وظیفه همه نهاد‌های فرهنگی و ما مسئولین این است که اندیشه امام (ره) و انقلاب اسلامی و مردمی همراه با معنویت را به نسل چهارم انقلاب بشناسانیم.

حجت‌الاسلام مجیدی گفت: اکنون در شرایطی که دشمن با ۲۵۰۰ شبکه‌ی ماهواره که ۱۶۰ شبکه فقط بحث ایمان جوانان و نوجوانان ما را نشانه رفته است وظیفه داریم با هوشیاری بیشتری از انقلاب و ارزش‌های انقلاب و راه شهدا دفاع کنیم.

وی بیان داشت: امام (ره) آمد و انقلاب شد و جوانان زیادی به شهادت رسیدند، اما امروز می‌ببینیم یکی از آسیب‌هایی که ما را تهدید می‌کند و توطئه دشمن است بحث تضعیف ولایت فقیه است؛ خیلی از بزرگان ما به شهادت رسیدند، اما چون ولایت فقیه بود انقلابمان تضعیف نشد به همین علت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تضعیف ولایت فقیه را در اولویت برنامه‌های خودشان دارند.

مسئول ستاد دهه‌ی فجر کاشمر ابراز کرد: یکی دیگر از اهداف دشمنان نظام تضعیف نهاد‌های دولتی و انقلابی و ایجاد یأس و ناامیدی در مردم است بنابراین مراقبت کنیم و جوانانمان را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کنیم.

وی تصریح کرد: آمار‌ها نشان می‌دهند نسبت به اوایل انقلاب و ۴۰ سال پیش مردم بیش از ۶۰ درصد امید به زندگی و امید به آینده دارند و این مهم در سایه‌ی دین اسلام و معنویت و انقلاب اسلامی به وجود آمد.

حجت‌الاسلام مجیدی تأکید کرد: وظیفه داریم که راه امام راحل و شهدا را ادامه دهیم و به فرمود: ه‌ی مقام معظم رهبری یادشان را زنده نگه داریم و بر حفظ اصول و ارزش‌های اسلامی پافشاری کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام با استفاده از شبکه‌های مجازی برای لباس و پوشاک زن و مرد ما برنامه دارند و تلاش می‌کنند که جوانان ما ارزش‌ها را زیر پا بگذارند گفت: با این وجود دشمنان اعتراف کردند که جهت تضعیف و نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران ۱۰ سال فکر و اندیشه و برنامه‌ریزی می‌کنیم، اما با یک سخنرانی رهبر ایران تمامی برنامه‌های ما از بین می‌رود؛ بنابراین اگر پیرو و مطیع فرمایشات امام (ره) و مقام معظم رهبری باشیم قطعا دشمن نمی‌تواند انقلاب ما را تضعیف کند یا علیه ما اقدامی انجام دهد.

وی ادامه داد: نخبگان و مسئولین ما باید در جهت حفظ ارزش‌ها تلاش کنند و الگو باشند و نه تنها به دشمن میدان ندهیم بلکه راه و هدف امام (ره) را حفظ و بر معرفت دینی پافشاری و از نفوذ بیگانه در بدنه انقلاب پیشگیری کنیم

حجت‌الاسلام مجیدی بیان کرد: با وجود مشکلات مالی دولت، بیش از ۱۰۰ پروژه در سطح شهرستان کاشمر و کوهسرخ افتتاح می‌شود و بیش از ۲۰۰ برنامه‌ی فرهنگی با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی و زنده نگه داشتن یاد شهدا در ایام دهه‌ی فجر اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه، غبارروبی مزار شهدا در آرامگاه شهید مدرس و در امامزاده سید حمزه (ع) برگزار و مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ساعت ۱۰ صبح از میدان مرکزی شروع می‌شود و دومین شهرستانی هستیم که با نماز ظهر و عصر خاتمه پیدا می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها