به مناسبت دهه مبارک فجر برگزاری ۳۴۷ برنامه فرهنگی وقرآنی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود
کد خبر: ۸۹۸۴۵۰۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در این خصوص اظهار داشت: ۳۴۷ برنامه توسط کمیته هیئات مذهبی و انجمن‌های اسلامی و ۱۱۲ برنامه قرآنی توسط کمیته قرآنی ستاد دهه فجر با نظارت و اجرای اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان در جلسات دو کمیته هیئات مذهبی و انجمن‌های اسلامی و کمیته قرآنی ستاد دهه فجر با حضور نمایندگانی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، شهرداری و... تشکیل‌شده بود برنامه‌های خود را درسی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تشریح و تبیین کرد.

وی بااشاره به نقش مهم کمیته هیئات مذهبی و انجمن‌های اسلامی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اجرای ۲۳۵ برنامه فرهنگی در سطح استان تصریح کرد: هیئت‌های ما سکولار نیستند؛ به‌گونه‌ای که از بستر هیئت تفکر انقلاب گسترش یافت و پیام امام راحل به بشر منتقل شد.

وی با بیان اینکه مسائل سیاسی اندیشه امام ولایت است، گفت: ظلم‌ستیزی آن چیزی است که انقلاب را استوار کرد، امروز انقلاب اسلامی ملت‌های مختلف را به سمت خود جذب می‌کند.

این مقام مسئول گفت: برگزاری جشنواره‌های قرآنی کودک و نوجوان و جشنواره قرآنی خانواده، اجرای گفتمان دینی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم و کرسی تلاوت با همکاری مؤسسات قرآنی در مساجد اهل تشیع و تسنن و حسینیه‌ها، آذین‌بندی مساجد و حسینیه‌ها با همکاری روحانیون مستقر و مبلغین اعزامی از مهم‌ترین برنامه‌های این دو کمیته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان باتأکید بر حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه ادامه داد: راهپیمایان انقلابی در این روز جواب محکمی به یاوه گویی‌های دشمنان خواهد داد و آنان را مایوس می‌کند.
ارسال نظرات