خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه میامی گفت: تحول اسلامی و الهی از ثمرات و دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است.
کد خبر: ۸۹۸۴۴۸۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

حجت الاسلام اباذر محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین زمان برای بررسی ابعاد انقلاب بزرگ مردم ایران است که مسلماً این ابعاد دو ویژگی را باید در کلام معمار بزرگ آن یعنی امام خمینی (ره) جستجو کرد .

وی افزود: یکی از ویژگی هایی که امام برای انقلاب بر می شمارد؛ الهی بودن آن است؛ ایشان در سخنرانی ۶ اسفند سال ۵۷ که در آغازین روزهای انقلاب ایران شده است؛ اشاره می کنند که مطالبه یک امر واحد یعنی تشکیل یک دولت اسلامی حق به گونه ای که این مطالبه در تمام شهرها و آخرین مرزهای ایران گسترش پیدا کرده بود یک مسئله الهی بوده است نه یک مسئله بشری و دلیل این امر را نفوذ این خواسته در بین نوجوانان تا پیرمردان کشور داشته اند که کوچک و بزرگ خواهان استقلال و آزادی و سرنگونی رژیم شاهنشاهی و ایجاد جمهوری اسلامی شده اند که البته این مطالبه واحد در قاطبه مردم ایران را ثمره و پشتیبانی خداوند متعال و تحول در ارواح طیبه و نفوس قدسیه دانسته اند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه میامی افزود: ایشان قیام مردم ایران و ایستادن آنها در مقابل مسلسل ها و تانک ها را یک معجزه واضحی می دانند که در مدت کوتاهی برای یک ملت در همه اقشار ایجاد شد که اینگونه متحول بشوند . ایشان این غلبه و پیروزی را غلبه سلاح ایمان بر همه قدرت ها تعبیر کرده اند ‌.

محمدی گفت: امام خمینی (ره) این تحول ایمانی که همان شکوفایی روح تعاون و روح انسانیت و روح اسلامی در مردم ایران بود را از تحولی که در رژیم شاهنشاهی ایجاد شد بالاتر و مهم تر می دانند . این مسئله برای امام آنقدر دارای اهمیت است که از مردم می خواهد دعا کنند تا خداوند این تحول را در همه ملت های اسلام و مستضعفین پیش بیاورد .

وی بیان کرد: امام (ره) این تحول الهی را تحفه ای از طرف خداوند می دانند که از عالم بالا به مردم ایران هدیه داده شده است و به واسطه این تایید الهی بود که ملت ایران توانستند با دست خالی  یک سلطنت ۲۵۰۰ ساله را که پشت سرش همان ابر قدرت هایی مثل آمریکا و شوروی ایستاده بود را ریشه کن کنند لذا ایشان خودشان را و مردم را سفارش به شکر این نعمت الهی می کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها