استاد حوزه و دانشگاه سمنان با اشاره بر اینکه زنان مرکز هدف دشمنان هستند، گفت: زنان نقش به‌سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و امروز نیز هدف اصلی دشمنان هستند.
کد خبر: ۸۹۸۴۴۴۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، پیش از ظهر امروز همایش سبک زندگی به مناسبت دهه فجر و با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سمنان برگزار شد.

حجت‌الاسلام برزونژاد استاد علمیه و دانشگاه سمنان در این همایش ضمن گرامیداشت ایام‌الله مبارک فجر با اشاره بر نقش پررنگ زنان در انقلاب بیان کرد: همسران و مادران غیور ایران با حمایت و پشتیبانی از رزمندگان نقش به‌سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

وی افزود: اگر این مادران با ایمان و مؤمن نبودند، امروز ما در حال جشن‌گرفتن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نبودیم.

استاد علمیه و دانشگاه سمنان ادامه داد: زنان بسیاری در طول انقلاب شکنجه شدند و به شهادت رسیدند، اما تن به ذلت ندادند و با دشمن همسو نشدند؛ دشمن از زنان این مملکت می‌ترسد و از نقش آنان در خانواده اسلامی مطلع است؛ به همین دلیل نیز روزانه در حال‌کشیدن نقشه‌های جدید برای نفوذ در اذهان بانوان است.

برزونژاد خاطرنشان کرد: بانوان باید مراقب اهداف دشمن باشند؛ همان اهدافی که حدود ۴۰ سال پیش نتوانستند به آن‌ها دست پیدا کنند و امروز برای رسیدن به آن‌ها دست به هر کاری می‌زنند؛ نقطه و مرکز هدف دشمنان بانوان این مملکت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها