خبرهای داغ:
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی همدان خبر داد
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: با تأیید وزارت بهداشت و آموزش پزشکی رشته اتاق عمل در مقطع کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اسلامی همدان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۴۴۳۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

تأسیس رشته اتاق عمل در دانشگاه آزاد اسلامی همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی غلامی مهرداد با اشاره به تأسیس رشته اتاق عمل در دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار داشت: رشته  اتاق عمل در مقطع کارشناسی پیوسته  از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تأیید و دانشگاه آزاد اسلامی همدان در نیمسال دو ۹۷-۹۶ در این رشته دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: پس از بازدید سه برد تخصصی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مهرماه امسال  از امکانات مجهز دانشگاه آزاد اسلامی همدان و اعلام رضایت این بردهای تخصصی امروز ما شاهد راه‌اندازی رشته اتاق عمل در دانشگاه آزاد اسلامی همدان هستیم. و رشته های پزشکی و دو گرایش کارشناسی ارشد پرستاری نیز درحال پیگری است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد: پس از فرازوفرودهای بسیار و با گذشت 12 سال  از درخواست تأسیس رشته‌هایپزشکی در واحد همدان،  با توجه به توسعه تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی همدان قصد دارد تا فصل نوینی در آموزش و تربیت دانشجویان رشته‌های پزشکی در دیار ابوعلی سینا، نابغه مشرق زمین در طب، به وجود آورد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات