مراسم تجلیل از حضور آیت‌الله عبدالله ‌نظری خادم‌الشریعه در «نوفل‌لوشاتو» و همراهی با پرواز‌ انقلاب به همراه امام‌خمینی(ره) در مسجد جامع زیراب برگزار‌ شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۴۲۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم تجلیل از حضور آیت‌الله عبدالله ‌نظری خادم‌الشریعه در «نوفل‌لوشاتو» و همراهی با پرواز‌ انقلاب به همراه امام‌خمینی(ره) در مسجد جامع زیراب برگزار‌ شد.

آیت‌ا‌لله عبدالله نظری خادم‌الشریعه در این مراسم در سخنان کوتاهی با اشاره به اینکه خدا به انسان توفیق‌ دهد تا وظیفه بندگی خود را انجام دهد، گفت: خیر و خوبی و آمادگی برای دین و انقلاب در مردم سوادکوه دیده می‌شود.

وی افزود: توفیق مردم سوادکوه را برای پیشرفت اسلام و انقلاب خواهانم.

امام‌جمعه زیراب‌سوادکوه با اشاره به برگزاری مراسم تکریم از آیت‌الله نظری در مسجد جامع زیراب بیان کرد: علما و روحانیون در طول تاریخ اسلام جایگاه و نقش مهمی در زندگی و بندگی مردم داشتند.

حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی با بیان اینکه اعتبار روحانیت در بین مردم به واسطه حفاظت و صیانت از دین و گره‌گشایی از کار مردم و تلاش برای مقابله با ظالمان است، افزود: امام راحل با حمایت‌های ملت ولایت‌مدار و همیشه در‌صحنه و علمای دینی، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی با بیان اینکه امام راحل به وظیفه دینی و انقلابی خود عمل کردند و به قول ایشان «به تکلیف عمل کردند»، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران امانت است که امام، مردم و شهدا در اختیار ما قرار‌دادند و امانت ماندگار امام راحل، وحدت کلمه و همدلی بود تا دست در دست هم دهیم و به آرمانهای انقلاب اسلامی دست یابیم.

فرماندار سوادکوه نیز در مراسم تجلیل از حضور آیت الله عبدالله ‌نظری در «نوفل‌لوشاتو» و همراهی با پرواز انقلاب به همراه امام‌خمینی(ره) در مسجد جامع زیراب با اشاره به نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و با بیان اینکه شهرستان سوادکوه یک نشان کشوری و استانی است، گفت: شهرستان سوادکوه پنجمین شهرستان مازندران از نظر وسعت و پانزدهمین شهرستان مازندران از نظر جمعیت است که دارای جمعیت رسمی ۴۵ هزار نفر است و در آخر هفته‌ها به ۱۲۰ هزار‌ نفر و در برخی از ایام خاص به ۱۵۰ هزار نفر نیز می‌رسد.

عبدالجواد توحیدی‌مقدم با بیان اینکه ظرفیت‌ها و مشکلات شهرستان سوادکوه را به استاندار بیان کردم و اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی مورد نظر مقام معظم‌رهبری است، افزود: شهرستان سوادکوه، پیشانی استان مازندران و حلقه اتصال این استان با 3 استان و دارای ظرفیت راه‌آهن و زغال سنگ است و با تولید ۱۲۰ هزار تُن زغال حدود ۱۰ درصد تولید زغال‌کشور را در معادن البرز‌ مرکزی داریم.

وی با اشاره به اینکه  شهرستان سوادکوه ۷۰۰ اثر تاریخی دارد، به برگزاری همایش توسعه شهرستان سوادکوه با محوریت گردشگری اشاره‌ و خاطر‌نشان کرد: مردم سوادکوه در انقلاب، دفاع‌مقدس، راه‌پیمایی‌ها و انتخابات حضور گسترده‌ای داشتند.

فرماندار سوادکوه از وجود انسجام، تعامل و وحدت در این شهرستان خبر‌ داد و با اشاره به مکاتبه استاندار مازندران با وزیر راه برای گلوگاه‌های ترافیکی سوادکوه گفت: سرانه بودجه شهرستان سوادکوه در سال 1394 برابر با 18 میلیارد تومان و در سال 1395  برابر با 21 میلیارد تومان و امسال به 30 میلیارد تومان افزایش یافت و در دهه فجر 250 برنامه اجرایی می‌شود که 20 مورد افتتاحیه با 9 میلیارد تومان است و برای 96 درصد مردم دهستان کنتور‌ گاز نصب شد و انتقال گاز از فاصله 2 هزار‌متری از عسلویه به سوادکوه از خدمات نظام اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها