خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: دشمنان از مقابله با نظام اسلامی و مردم مأیوس شده‌اند و تمام تلاش‌های آنان تاکنون ناکام مانده است.
کد خبر: ۸۹۸۴۴۰۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که به همت پایگاه مقاومت بسیج رعد شرکت توزیع نیروی برق شهرستان شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهدا و امام راحل، با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی تلاش دارند انقلاب را در داخل محصور کنند و هدفشان قراردادن مردم در مقابل نظام است، اظهار کرد: امروز در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، دشمنان از مقابله با نظام اسلامی و مردم مأیوس شده‌اند و تمام تلاش‌های آنان تاکنون ناکام مانده است.
وی افزود: انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها همه‌اش در جنگ بوده یا جنگ سخت بوده یا نیمه‌سخت یا نرم و هوشمند و با این همه مشکلات نظام اسلامی پیشرفت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف داشته است و این به برکت رهبری‌های داعیانه امام و مقام معظم رهبری و حضور در صحنه مردم، اتحاد و وحدت کلمه ملت بوده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه ما در قبل از انقلاب در همه عرصه‌ها نیازمند و محتاج بیگانه بودیم و کشور در دست آن‌ها و دولت‌مردان و شاه بله قربان‌گوی بیگانگان و استکبار بودند، بیان کرد:، اما انقلاب اسلامی قدرت و ابهت شرق و غرب را شکست و کشور را از یوق استکبار بیرون آورد و به کشور استقلال و آزادی داد.
دامغانی تصریح کرد: امروز ما اقتدار خود را به جهان نشان دادیم و استکبار به‌خوبی فهمیده است و برای همین تلاش دارد تا انقلاب را در داخل کار کند؛ اما انقلاب صادر شده است و ما در منطقه قدرتی تأثیرگذار هستیم و چه بخواهند و چه نخواهند اثر انقلاب گذاشته می‌شود.
وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم این انقلاب و حرکت رو به جلو را ادامه دهیم، باید گوش‌به‌فرمان ولایت باشیم و منویات ایشان را عملی کنیم و اگر بر اقتصاد مقاومتی و تولید ملی تأکید دارند باید در این مسیر با اتحاد و وحدت مردم و دولت و توکل بر خدا حرکت کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها