مشاور علمی سردار نقدی در گفتگو با «بسیج»:
کفایتی عنوان کرد: بسیج با کار‌های دانش بنیان و تولیدات مختلف در صنعت، نفس تازه‌ای به اقتصاد کشور داد که این مواردی ذکر شده از جمله اقداماتی بود که لشکر مخلص خدا انجام داده است.
کد خبر: ۸۹۸۴۳۷۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸

محمد اسماعیل کفایتی مشاور علمی سردار نقدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره تاثیر گذاری بسیج در روند اقتصادی کشور گفت: کاری که بسیج در اقتصاد کشور انجام داده است، نوع نگاه و تغییر آن به موضوعات و مباحث اقتصادی کشور بود. بسیج با اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشته است، توانسته کار‌های مهمی انجام دهد، که مهم‌ترین آن شکوفایی استعداد‌هایی بود که در حال حاضر در اقشار مختلف بسیج مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: بسیج با وام‌های بسیار ناچیز ۵ میلیونی تا ۳۰ میلیونی توانسته به طور متوسط بین سه تا پنج نفر کار و اشتغال ایجاد کند که یک کارنامه موفقی به حساب می‌آید. بسیج در سال ۹۴ بالغ بر ۱۰۰ هزار شغل ایجاد کرده که این آمار نشان دهنده توان و ظرفیت بالای این ارتش ۲۰ میلیونی است.

کفایتی تصریح کرد: بسیج با کار‌های دانش بنیان و تولیدات مختلف در صنعت، نفس تازه‌ای به اقتصاد کشور داد که این مواردی ذکر شده از جمله اقداماتی بود، لشکر مخلص خدا انجام داده است.
ارسال نظرات