خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با بیان اینکه امروز احیاء ارزش‌های انقلاب اسلامی و استمرار برنامه های الهی و مقاومتی یک تکلیف است، گفت: جهاد امروز جهاد فرهنگی است.
کد خبر: ۸۹۸۴۳۶۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

امروز احیاء ارزش‌های انقلاب اسلامی یک تکلیف است/ جهاد امروز جهاد فرهنگی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عادل عبدالملکی در مراسم دیدار با خانواده شهید «شرفخانی»، اولین شهید انقلاب استان همدان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی زمینه‌ساز انقلاب مهدوی و امام زمانی(عج) خواهد شد.

وی افزود: در ۲۱ بهمن ماه سال ۵۷ حجت بر ما تمام و تکلیف بر ما مشخص شد که باید در راستای ایجاد انقلاب امام زمانی(عج) به این تکالیف به بهترین نحو عمل کرد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با تاکید بر ضرورت پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد: کمک به انقلاب در هر زمان و برهه به صورت آتش به اختیار یک تکلیف و وظیفه است.

وی با اشاره به اهداف برنامه دیدار با خانواده شهید «شرفخانی» تصریح کرد: ما در این شرایط بازدید و سرکشی از شهدای انقلاب به صورت آتش به اختیار را یک تکلیف و  وظیفه دانستیم.

عبدالملکی با بیان اینکه امروز احیاء ارزش‌های انقلاب اسلامی و استمرار برنامه های الهی و مقاومتی یک تکلیف است، گفت: جهاد امروز جهاد فرهنگی است و این برنامه در این راستا شکل گرفت.

وی با اشاره به وجود ۶۱ شهید انقلاب از سال ۴۲ تا پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهید «شرفخانی» در اوج انقلاب به شهادت رسید و به عنوان اولین شهید انقلاب استان معرفی شده است.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با ابراز تأسف از اینکه شهدای ۱۵ خرداد به فراموشی سپرده شده‌اند، افزود: تلاش می‌کنیم تا اجازه ندهیم این شهدای گرانقدر که انقلاب اسلامی با خون پاکشان آغاز شده به فراموشی سپرده شود.

وی یادآور شد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و معرفی آنها به جامعه امروز یک تکلیف است که امیدواریم بتوانیم در سال‌های آتی و برنامه‌های معنوی و فرهنگی شهدای سال ۴۲ را هرچه بیشتر به جامعه معرفی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات