مسئول گروه جهادی فاطمیون در گفتگو با «بسیج»:
محمدی گفت: بسیج بخشی است که عامه مردم تصور دارند که فقط کار‌های نظامی و امنیتی کشور را بر عهده دارد که این تصور نادرست تقریبا جا افتاده و فعالیت های اقتصادی بسیج به اطلاع مردم نرسیده است.
کد خبر: ۸۹۸۴۳۲۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۹

حمزه محمدی مشاور مسئول گروه جهادی فاطمیون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره تاثیر گروه‌های مختلف بسیجی در پیشرفت اقتصادی کشور اظهار داشت: بسیج گروهی است که عامه مردم تصور دارند که فقط کار‌های نظامی و امنیتی کشور را بر عهده دارد که این تصور نادرست تقریبا جا افتاده است اما در واقع بسیج علاوه بر فعالیت‌های سیاسی و نظامی و فرهنگی تاثیر روز افزونی در اقتصاد کشور داشته است.

وی افزود: بسیج در غالب گروه‌های جهادی، کار‌های بزرگی در روند اقتصادی کشور انجام داده است چراکه در بعضی جا‌ها که باید دولت با بودجه‌های سنگین برای آبادانی منطقه‌ای خود را به آب و آتش بزند و در آخر هم از پس کار برنمی آید، بسیج حضور داشته و توانسته پروژه‌های عمرانی فراوان را در ایران پایه گذاری و اجرایی کند.

محمدی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی که رهبری روی آن بسیار تأکید داشتند، بسیج بود که توانست اقتصادی مقاومتی را برای مردم و مسؤولین معنا کند و کار‌های کشاورزی، صنعتی، عمرانی و خیلی از حوزه‌های دیگر با چهارچوب اقتصاد مقاومتی روند پیشرفت خود را به بقیه جامعه نشان دادند.  در واقع اقتصاد مقاومتی را بسیج اجرایی کرد.
ارسال نظرات