به همت حوزه 121 شهید باکری سپاه امام حسین (ع)؛
مسئول سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری سپاه امام حسین (ع) گفت : "میز خدمت" بسیج با هدف ارائه خدمت بی‌منت، پیگیری مطالبات و مشکلات مردمی و پاسخگویی مسئولان به این مطالبات در مناطقی از کرج تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۳۲۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مسئول سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری سپاه کرج ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر گفت : به مناسب ایام الله دهه فجر برنامه میز خدمت از جمله ویزیت رایگان پزشکی و دعوت از مسئولان جهت خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم عزیز کرج می باشد.

پناهیان افزود: از شروع ایام الله دهه فجر در پایگاه حوزه استحفاظی و مناطق محروم اقدام به برگزاری کاروان سلامت و میز خدمت کرده ایم تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم. ویزیت رایگان ارتوپدی در منطقه بلوار علامه جعفری که ۱۲۰ نفر از عزیزان محله و نماز گزاران مورد ویزیت رایگان قرار گرفتند و افرادی که نیاز به فیزیوتراپی و لیزرتراپی داشتند با هماهنگی درمانگاه پاسارگاد به صورت رایگان از تمامیه خدمات آنجا بهرمند شدند.

مسئول سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری گفت: در ویزیت چشم پزشکی در منطقه چهارراه طالقانی ۸۹ نفر مورد معاینه قرار گرفتند و عزیزانی که نیاز به درمان داشتند پس از هماهنگی با رییس بیمارستان نور دیدگان استان البرز از تمام خدمات این بیمارستان به صورت رایگان میتوانند استفاده کنند. و ویزیت رایگان دندانپزشکی و دکتر عمومی نیز در مناطق مختلف کرج انجام شد که به حمدالله توانستیم رضایت مردم را جلب کنیم و از خدمات درمانی رایگان مردم را بهرمند سازیم و تعداد ۷۹۱ نفر ویزیت رایگان شدند.

وی تصریح کرد: در بخش میز خدمت با موضوع خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم از رییس محترم آگاهی استان البرز؛ رییس کلانتری های منطقه؛ و مدیران شهری دعوت شد و مردم مشکلات خود را با این عزیزان در میان گذاشتند و مسئولین محترم قول مساعد در جهت رفع مشکلات شهروندان را به مردم دادند.

وی  ادامه داد: در بخشی دیگر پس از هماهنگی با دفاتر محترم پیشخوان دولت به نماز گزاران و محلی های عزیز سیم کارت رایگان و اینترنت رایگان تعلق گرفت. 

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ گفت:برنامه های ویزیت رایگان و دعوت از مسئولین شهری جهت ارائه خدمات هر روز در مساجد و پایگاه های حوزه استحفاظی برقرار می باشد و این برنامه ها در هر منطقه بنا به در خواست مردم ان منطقه است.

پناهیان در پایان افزود: هدف از انجام این برنامه ها بررسی مشکلات مردم و رفع مشکلات این عزیزان است و وظیفه بسیج سازندگی را خدمات به مردم عزیز و شریف ایران بیان کرد و گفت هر جا مردم نیاز به کمک داشتند و با مشگل مواجه بودند بسیج سازندگی و نیروهای مردمی بسیج در صدد رفع مشکل این عزیزان لباس خدمت و خادمی مردم را بر تن کردند و انجام وظیفه نمودند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها