مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اراک:

انقلاب اسلامی ایران بر پایه مکتب، وحدت و ولایت است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اراک گفت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه مکتب، وحدت و رهبر بوده و تنها انقلاب در جهان بوده که سیر صعودی و رو به پیشرفت داشته است.
کد خبر: ۸۹۸۴۳۰۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک صبح امروز در جمع پایوران و سربازان این ناحیه با بیان اینکه در دهه فجر باید نقش حضور مردم و فداکاری‌های آنها در پیروزی انقلاب اسلامی و دوام این انقلاب برجسته شود، گفت: نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار پررنگ بوده است و همه باید نقش مساجد و کانون‌های فرهنگی، مذهبی و دینی را متذکر شوند.

وی با بیان اینکه در دهه فجر فرصتی است تا دستاورد انقلاب اسلامی چه بوده است، افزود: با توجه به اینکه دشمن در پی القا ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی است بنابراین باید دستاورده‌های این انقلاب برای همه مردم به ویژه جوانان و نسل جدید به خوبی تبیین و تشریح شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: یوم‌الله روزی است که خدا به کمک مردم می‌آید و اراده و خواست مردم را پیروز می‌کند که دهه فجر مصداق بارز یوم‌الله است.

حجت‌الاسلام عبدی با بیان اینکه ما سه نوع انقلاب با سیر نزولی، سیر حلزونی و سیر صعودی در جهان داریم، گفت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه مکتب، وحدت و رهبر بوده و تنها انقلاب در جهان بوده که سیر صعودی و رو به پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه استقلال و عزت یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است، افزود: پیش از انقلاب اسلامی 80 هزار مستشار خارجی و 5200 اسرائیلی در مملکت ما بود و به حدی وابستگی سیاسی و نظامی به خارج از کشور داشتیم که نیروی هوایی حق تعویض یک قطعه از هواپیماهای جنگی را نداشت و نفت ما نیز در اختیار یک آمریکایی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات