به مناسبت دهه فجر برگزار شد؛

جشنواره طبخ غذای سالم در آستان امامزاده طاهر(ع)

مدیراجرایی آستان امامزاده طاهر(ع) در کرج از برپایی جشنواره طبخ غذای سالم در آستان امامزاده طاهر(ع) خبر داد و گفت: این جشنواره به مناسبت دهه فجر و با عنوان ترویج غذاهای سنتی ایرانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۵۷
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، بهمن سمیعی مدیراجرایی آستان امامزاده طاهر(ع) در کرج در خصوص برپایی جشنواره طبخ غذای سالم در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) کرج گفت: ترویج غذایی سالم و ایمن و پرهیز از غذاهای کنسرو شده و نگه دارنده از اهداف اصلی جشنواره غذای سبک ایرانی است.

جشنواره طبخ غذای سالم در آستان امامزاده طاهر(ع)

اهمیت دهه فجر و برنامه ریزی برای گرامیداشت این دهه از جمله مواردی بود که سمیعی به آن اشاره کرد و گفت: این جشنواره با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در راستای ویژه برنامه های دهه فجر در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: محیطی سالم از حضور شرکت کنندگان و زائران که غذاها را تست می کردند فرصت موثری در بحث بسترسازی بقاع متبرکه به عنوان قطب فرهنگی گردید.

مدیراجرایی آستان امامزاه طاهر(ع) در پایان بیان کرد: یکی از محورهای مورد نظر داوران این جشنواره استفاده از غذهای کم چرب، بخار شده و کم نمک بود که در پایان به برندگان این جشنواره از طرف واحد فرهنگی هدایایی به رسم یادبود اعطاء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها